Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jeg - en kjerring: trenger tips om brodder

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 22:46   #21
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg - en kjerring: trenger tips om brodder

Yaktrax trenger man ikke ta av når man skal på butikker og sånn. Men merk at de ikke fungerer så godt på isholka som pigger gjør. Yaktrax'ene går jo ikke nedi isen. De kan også skli litt sidelengs på "ringene" (en cm kanskje, men følelsen av å skli er jo ekkel okke som), men du slipper å seile avgårde.

Jeg likte disse veldig godt og brukte dem mye når jeg var gravid. Det fineste var jo å slippe å ta dem av seg når man hadde den digre magen foran.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:48   #22
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg- en kjerring: trenger tips om brodder

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.



Medkjerring her, vi flytter straks til by som er beryktet for holkeis og jeg runder snart inn i 3. trimester.

Jeg aner ikke om disse er bra, jeg synes de så veldig praktiske ut så jeg skal kjøpe slike:



De finnes på g-sport, xxl og slikt.

Disse anbefaler jeg også. Kunne til og med løpe med dem!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 12:52   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg - en kjerring: trenger tips om brodder

Brodder er jo genialt! Jeg hadde de som Freya har, men synes også de datt fort av. Har ikke kjøpt nye for sesongen, så jeg tror jammen jeg går for Yatrax. :Ikke gravid (enda), men liker ikke å falle:

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 12:55   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg - en kjerring: trenger tips om brodder

Jeg har forsøkt forskjellige og er mest fornøyd med de som Esme har. De jogger jeg også med og de ødelegger ikke gulvet like mye hvis man glemmer å ta dem av seg.

De hadde de på enklereliv.no også i fjor, i hvert fall. Dessuten ble de best-in-test i et-eller-annet pensjonistmagasin. Jeg fikk de anbefalt av en moden herre på toget til jobben. De heter vel Yak Trax eller noe.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 12:58   #25
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg- en kjerring: trenger tips om brodder

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg liker de som ligner på denne:


Har kjøpt mine bl.a. på Eurosko.

Slike har jeg også.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no