Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 19:41   #81
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Du har mann, og klokka er ikke åtte enda.

Mannen har stukket av. Med bilen. Så her sitter jeg, og klokka er over sju om kvelden og mormora sover. Hodet er tomt, hodet er fullt, og jeg burde sikkert ha lagt noen.

Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:04   #82
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Jeg på min side kjenner at jeg har veldig lyst til å få med meg aC på en god svartkledd bule neste gang jeg gjester hovedstaden...

Det skal nok ikke bli umulig å få til, nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 14:37   #83
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Åh...Mumriken, Kirsebær og mystiske Grey. Hvordan kan jeg få lurt dere over på besøk til Bergen når jeg endelig kan røyke og drikke igjen? Jeg skal ha masse øl i kjøleskapet.

Så lenge jeg kan planlegge litt og legge av litt penger kommer jeg når du roper. Med eller uten øl i kjøleskapet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 15:27   #84
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Lurer sterkt på om jeg ikke skal grisekjøre til Trondheim bare for å smuge på dere fra ett nabo-bord!! Er det halvparten så fornøyeligt som denne tråden har vært, så er det jamensmeg verdt det!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 15:36   #85
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Jeg er bare 1/3 så fornøyelig i virkeligheten, faktisk. Mulig bæret klarer å veie opp for det?

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 16:19   #86
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg er bare 1/3 så fornøyelig i virkeligheten, faktisk. Mulig bæret klarer å veie opp for det?

Det holder lenge!! Og jeg er blodharry og bælmer øl, så jeg hadde kost meg verre på bordet mitt!! Sånn hadde jeg nok sett ut , så watch out!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 21:39   #87
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg er bare 1/3 så fornøyelig i virkeligheten, faktisk. Mulig bæret klarer å veie opp for det?

Vist du er 1/3 av bæret fornøyelig så kommer jeg glatt!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 09:59   #88
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg er bare 1/3 så fornøyelig i virkeligheten, faktisk. Mulig bæret klarer å veie opp for det?

Jeg har opplevd mumriken live. Hun er fornøyelig så det holder.
Hun er særlig fornøyelig etter akkurat passe mengde øl og litt for mye fjas.

Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 08:55   #89
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Jeg kjenner jeg ser frem til øl med Kirsebær med skrekblandet fryd.

:får Cherry coke-flashback:

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 09:22   #90
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg er bare 1/3 så fornøyelig i virkeligheten, faktisk. Mulig bæret klarer å veie opp for det?

Jeg er veldig fornøyelig inni mitt eget hodet. Det er ikke alltid alle andre skjønner hvor fornøyelig jeg egentlig er. :treiginger: Jeg kan godt veie opp for dine manglende 2/3.
Inni hodet mitt, that is.

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Vist du er 1/3 av bæret fornøyelig så kommer jeg glatt!

Så god du er. :kline:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 19:50   #91
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Jeg er i bartebyen, og er klar for en øl.
Mulig jeg strekker meg til flere også faktisk...

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no