Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-15, 19:26   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer veldig. Dersom vi ønsker å kjøpe en litt dyrere ting gjør vi det, men vi bruker ikke samme summen på dill dall dersom de ikke trenger noe dyrt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:28   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Vi har ikke noe fast beløp, det varierer med hva vi har lyst til å kjøpe og hva vedkommende ønsker seg/trenger. Hva Poden får, blir dessuten planlagt samtidig med bursdagsgaven hans og gaver fra begge sett besteforeldre til både bursdag og jul, så det blir litt tilfeldig hva han får fra oss og hva fra dem og hva ting koster. Kanskje det blir julegave på mellom 500 og 1000 til ham fra oss, hvis jeg skal gjette.

I fjor fikk mannen en helgetur for oss to som endte opp med å bli temmelig dyr, men den var jo for oss begge, og det er vanskelig å si om det skal regnes som julegave eller en del av feriebudsjettet. Han fikk en veske til ikke så veldig mange hundre også, som utskrift av flybilletter og hotellkvittering lå i. I år tror jeg mer han får en gave på nivå med bare vesken.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:37   #23
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer veldig, barna får fra ca 500-1000 kr kan jeg tenke meg, og noe mer til mannen. Mannen er supervanskelig og ønsker seg aldri noe som helst, men i år har han endelig et ønske og det skal han jammen meg få.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:17   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Ektefelle får ikke gave (vi finner helle på noe hyggelig sammen, ved anledning, om det dukker opp noe. Det bør bli noe bra neste gang, for ingen av oss har fått bursdagsgave heller. )

Guttungen får vel noe for rundt 500-1000 kroner.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:22   #25
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Til barna pleier det å ligge rundt 1000 kr hver så fremt det ikke er noe spesielt, til mannen ligger det vanligvis mellom 1000 og 2000, men det er veldig varierende.

Samme her. Men miniknotten på 1,5 år får ikke så dyr gave altså. I fjor fikk hun bilsete til 4000,- da.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:28   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det typiske er kanskje gaver til et par tusen hver til både mann og barn, men det varierer kraftig fra år til år. Alle får det som virket som den beste ideen det året, og det er ikke basert på noen beløpsgrense (men selvsagt på hvor mye penger vi synes vi kan avse).

Mannen pleier å gi meg skikkelig ekstravagante gaver, og jeg elsker det av hele mitt hjerte.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 21:32   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Mannen og jeg kjøper ikke gaver til hverandre. Vi bruker heller å finne noe vi vil bruke penger på sammen. Ungene får litt etter hva som er passende gave det året, men vi har vel aldri bikket 1000 kr per barn. Som regel ligger vi mye under det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:19   #28
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Ungene får noe de trenger og (forhåpentligvis) ønsker seg - pris er ikke egentlig avgjørende sånn sett. Hovedgaven pleier å være en større ting, type speilreflekskamera, snowboard, ski, rideutstyr, osv.

Mannen og jeg pleier ikke egentlig å gi hverandre noe, vi kjøper egentlig det vi trenger forløpende gjennom året - i tillegg til at vi reiser en del, sammen og hver for oss.

I år ønsker jeg meg faktisk ullpledd fra Missoni til jul, men jeg ser ikke bort fra at jeg må ut og ordne det på egenhånd. Fra meg til meg

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:31   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det blir nok minst 3000 på hver av ungene. Mannen får noe sånt han også, men der svinger det mer og avhenger også litt av hvor stor og dyr (november-)bursdagsgave han har fått.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:36   #30
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Ungene får gaver for mellom 1000 og 2000 av oss. Hjemme hos oss kjenner vi oss ikke igjen i påstandene om gaveberg, ungene får ikke mange julegaver og det de får er gjerne plastfjas og klær som allerede er for små. Så jeg tenker at da kan de få noe litt ordentlig fra oss foreldre.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:44   #31
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Barna får til noen tusen hver. Mannen min pleier å få nokså ekstravagante gaver, egen selvimportert ultralydsvasker til verktøy og sånt, mye mer enn hva jeg får tilbake men det er helt greit.

Jobber så mye at #KeepingTheSpouseHappy er et fokusområde.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:52   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Alt fra utenlandsreise til en bok.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 22:53   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer veldig. Det er dyrere med store barn, skiutstyr, klær, sko, treningstøy, sykler o.l koster mer jo eldre de blir. I fjor ønsket de seg ingenting, så de fikk en reise. I år står GHD rettetang, merkeklær og dollar til USA-tur på ønskelistene. Det er studenten som ønsker seg merkeklær. Jeg tipper prislappen i år blir ca 3000,- på hver.

Til mannen ligger prislappen på alt fra et par hundre til et par tusen, alt etter hva vi avtaler. Jeg vurderer å kjøpe regntøy til han i år, og det koster fort litt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 23:11   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer. Jeg tror eldstemann har fått fra mellom 800-3000 i gave. Kjøper ikke gave til en bestemt pris, men ut i fra ønsker og hva vi synes er lurt. Fra mannen får jeg ofte dyre gaver og jeg gir forholdsvis dyre gaver. Det er f.eks. jeg som har kjøpt samtlige spillkonsoller her i huset #drømmedame . Men alt kommer jo an på. I år ønsker vi oss flere ting som er skikkelig dyrt til hjemmet og da kjøper vi nok heller noe av det fremfor gaver til hverandre.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 23:22   #35
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Til ungene er det veldig forskjellig hva jeg kjøper for. Eldste fikk PC i fjor, det fikk hun fordi hun trengte det til skolearbeidet og vi bare hadde iPad fra før. Det er nok den dyreste gaven. Ellers har de ligget på under 1000 kr.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 23:38   #36
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Ungen får vel sånn ca. for en tusenlapp hver, inkludert gaver fra/til "hverandre", mens vi voksne bruker nok +/-2000 på hverandres gaver. (Det har vel hendt at jeg har fått noe dyrere gaver fra mannen noen ganger, jeg er visstnok litt vanskelig å kjøpe til. )

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 06:48   #37
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det blir rundt en tusenlapp til barn og barnebarn, ofte får de hjemmestrikka sokker, votter, luer etc. i tillegg. Mannen og jeg kjøper ikke gaver til hverandre.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:13   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Til mann blir det nok en teaterbillett.

Til ungene varierer det litt, men 500-1000 er nok det vi bruker å ligge på. Det slås nesten alltid sammen med gaver fra besteforeldre, tanter og onkel til en litt større gave.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:40   #39
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer veldig, alt etter hva de ønsker seg og hva de 'trenger'. LilleVenn har bursdag en knapp måned før jul, så dersom bursdagsgaven er veldig dyr, blir det gjerne en billigere julegave og omvendt. Jeg vil tro at julegavene ligger på alt mellom 1-5000.

I år blir det nytt slalomutstyr til enten jul eller bursdag, det koster jo fort noen tusenlapper. Jeg merker også godt at det er dyrere med stort barn.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:54   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer en god del. Kan være alt fra 1000 til 5000, etter ønsker og reelle behov.

I år får eldste slalomski m/bindinger av oss. Kjøpt på 70% nå (fjorårets, men splitter nye). Hva resten får er ikke bestemt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no