Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til mannen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 10:26   #21
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegave til mannen

Veldig ofte får han klær, som er det han ønsker seg fordi han inderlig hater å handle selv. Jeg synes det er kjedelig, så jeg supplerer som regel med filmer/bøker/bladabonnement. I år fikk han Mini-Lego til bursdagen (altså bilmerket Mini, ikke en veldig liten lego ), og det var såpass vellykket at jeg tror han skal få Tower Bridge-lego i julegave.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 11:10   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til mannen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Som for eksempel en stor rattkjelke med plass til flere,

Litt stor rattkjelke var bra tips. Hva slags type er det?

Han har jobbet som snekker i årevis tidligere så han har alt av sånt utstyr. Nå jobber han et sted som han blir godt kledd opp fra innerst til ytterst i flotte sportsmerker, også sko så klær er også uaktuelt.

Tidligere år har mannen her fått bøker, lommebok, deo/parfyme/dusjsett, PS-spill, film, universal fjernkontroll (som mest er til meg) klær, sokker og boxere, superundertøy, og ting til huset som er fellesgave.

I år tror jeg vi iallefall skal kjøpe en ny Moccamaster og et sengetøysett. Skulle nok hatt to nye madrasser evt overmadrasser men det blir nok ikke noe av det siste.
Han skal få en ny pute ihvertfall. Og noe luktegreier, boxere og sokker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 12:04   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til mannen

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Litt stor rattkjelke var bra tips. Hva slags type er det?

Kjøpte en fra Stiga, sannsynligvis en tidligere utgave av denne (den kostet ikke riktig så mye da, innbiller meg at det var rundt 900, det er kanskje tre år siden eller så).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 12:52   #24
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til mannen

I år får han en ny stolsekk, som han ikke tok seg råd til å kjøpe i sommer. Jeg putter også oppi noen småting han ennå ikke vet at han ønsker seg.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:07   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til mannen

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

I år får mannen ny pc-veske i skinn. Tror jeg skal kjøpe en fra Tiger. Han fikk en til jul fra Moods of Norway for to år siden, men den er rimelig slitt etterhvert, har mistet noe på låsen og ser ikke veldig stram ut. Det brune skinnet er fremdeles fint og den er helt grei til vanlige dager, tror jeg går for en strammere i sort skinn nå som vil passe bedre når han skal være formell i dress.

Då anbefale eg veldig denne eg kjøpte i fjor. Den er så fin, både i skinnet og plassmessig.

https://www.zalando.no/tiger-of-swed...2h00p-q11.html

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:21   #26
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegave til mannen

Eksen/faren til barna har allerede fått sin julegave. Farsdagsgaven ble så dyr at det ble kombinert gave til farsdag, bursdag og jul.
Han fikk utelys til det nyrenoverte huset sitt.
Da blir det nok bare Pondus-boka under juletreet.

Kjæresten er jeg usikker på, så jeg skal lete etter tips her.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 14:54   #27
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til mannen

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Då anbefale eg veldig denne eg kjøpte i fjor. Den er så fin, både i skinnet og plassmessig.

https://www.zalando.no/tiger-of-swed...2h00p-q11.html

Ser veldig fin ut - akkurat sånn vil jeg gi ham!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no