Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff i Bergen - 2010!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 17:00   #41
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Jeg er litt kanskje...skal på foreldremøte den dagen, men det varer jo ikke hele kvelden håper jeg. Må tenke litt på det før jeg sier endelig ja


Sist redigert av Sonar : 21-01-10 kl 07:56.
Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 17:37   #42
Momsi
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 14
Momsi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Har dere hatt strikketreff før eller? Jeg synes det hørtes veldig kjekt ut, selv om jeg ikke er en fantom-strikker....men, kjenner dere hverandre eller?

Jeg synes det hadde vært koselig å treffe andre mammaer i Bergen...med strikk eller uten, men vet ikke om dette er noe jeg kan hive meg på..??

Momsi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 18:39   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Opprinnelig lagt inn av Momsi, her.

Har dere hatt strikketreff før eller? Jeg synes det hørtes veldig kjekt ut, selv om jeg ikke er en fantom-strikker....men, kjenner dere hverandre eller?

Jeg synes det hadde vært koselig å treffe andre mammaer i Bergen...med strikk eller uten, men vet ikke om dette er noe jeg kan hive meg på..??

Vi har truffet hverandre før, vi kjenner hverandre (noen bedre enn andre) og det er bare til å hive seg på. Vi er greie damer (og vi er mer enn bare mammaer. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 23:48   #44
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Tirsdagen ja? Jeg trodde jeg kunne mandag, og så kom det et foreldremøte på den dagen. Men tirsdagen vet jeg ikke om noe. Kanskje jeg skal driste meg på langtur da? Det hadde vært kjekt å hilse på strikkedamene. Noen har jeg hilst på før da, men det er lenge siden. LilleLeo og Carolin kjenner jeg.
LilleLeo: Kan jeg se det an, og gi deg en lyd når det nærmer seg?
Er det forresten noen i retning samnanger/arna eller deromkring som evt vil sitte på da, så er det bare å gi en lyd.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 23:49   #45
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Hannah, åffkårs. Btw, hvor mange var vi forrige gang? Det kan ikke være stort mer her tror jeg, det er kjipt å komme på strikketreff og måtte sitte ved spisebordet liksom.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 09:57   #46
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Jeg kommer kanskje, men må først se hvor mye overtidsjobbing jeg har den uken. :vurderer:

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 10:03   #47
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hannah, åffkårs. Btw, hvor mange var vi forrige gang? Det kan ikke være stort mer her tror jeg, det er kjipt å komme på strikketreff og måtte sitte ved spisebordet liksom.

Muligens jeg kan sitte ved spisebordet siden jeg ikke er oppdatert på Grays, opptaks boksen har ikke tatt opp de siste episodene.

Men over til spørsmålet, hvem som var der sist husker jeg ikke, men det var passe fullt. Dvs 8 eller 9 stk kanskje?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 10:14   #48
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Ok jeg måtte sjekke den andre tråden om jeg ikke har blingsa så var det da følgende som var på treffet: LilleLeo, Lille Ru, Fara, Arkana, Aiza, Carolin, 007 og meg, men jeg har på følelsen at jeg har glemt noen, ser for meg at det sitter 3 + 2 i sofaen og fire på stoler rundt bordet.

Og det er ikke farlig på treff, man kjenner noen, andre treffer man for første gang, kjekt blir det uansett.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 10:22   #49
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Ok jeg måtte sjekke den andre tråden om jeg ikke har blingsa så var det da følgende som var på treffet: LilleLeo, Lille Ru, Fara, Arkana, Aiza, Carolin, 007 og meg, men jeg har på følelsen at jeg har glemt noen, ser for meg at det sitter 3 + 2 i sofaen og fire på stoler rundt bordet.

Stemmer det ja.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 10:22   #50
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Jeg kommer kanskje, men må først se hvor mye overtidsjobbing jeg har den uken. :vurderer:

Tsk, det kan du utsette en dag siden det ikke passet sist heller.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 07:55   #51
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Jeg kommer ikke. Det blir for hektisk den dagen. kos dere og strikk ivei

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 08:48   #52
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Så kjedelig sonar, neste gang da!

Jeg gleder meg, bør absolutt få meg litt mer liv utenfor internett og husets fire vegger...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:08   #53
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Jeg vil veldig gjerne komme også, hvis fremdeles plass, tar i så fall med meg det som var i magen sist.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:12   #54
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Det er ikke noen som tilfeldigvis kjører forbi/fra Fana-området?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:30   #55
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det er ikke noen som tilfeldigvis kjører forbi/fra Fana-området?

Det kan være at noen kanskje reiser den veien, i stedet for via arna. Det kommer litt an på hvor i fanaområdet det er i tilfelle. Jeg dårlig på lokalgeografi i bergensområdet.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:46   #56
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Opprinnelig lagt inn av Aiza, her.

Jeg vil veldig gjerne komme også, hvis fremdeles plass, tar i så fall med meg det som var i magen sist.

Jaa!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det er ikke noen som tilfeldigvis kjører forbi/fra Fana-området?

Avtal med Hannah. Vi kan sikkert være live gps om hun trenger det.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:54   #57
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Jeg PM-er med Hannah nå. Det hadde vært veldig koselig å få til å komme på treff!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 23:04   #58
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Og det hadde vært virkelig koselig å endelig treffe deg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 23:05   #59
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Åkkei, så da blir vi:

LilleLeo
Carolin
Ole Brumm
Lille Ru
Aiza
007
Hannah (?)
DM (?)
Vito

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08

Sist redigert av LilleLeo : 22-01-10 kl 13:34.
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 23:07   #60
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jaa!


Avtal med Hannah. Vi kan sikkert være live gps om hun trenger det.

Jeg tror faktisk nesten jeg har peil på hvor DM bor. Dessuten har jeg GPS i bilen. Men greit å vite at jeg har deg/dere i bakhånd om jeg eller elektronikken skulle feile.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no