Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva er greit å ha på i bryllup? (gjest, ikke brud)
Alle farger er greit 14 10,69%
Alle farger bortsett fra hvitt er greit 68 51,91%
Svart er lov hvis man har fargerikt tilbehør 46 35,11%
Hvitt er lov hvis man har fargerikt tilbehør 11 8,40%
Svart er aldri greit 17 12,98%
Hvitt er aldri greit 49 37,40%
Pasteller er i faresonen 2 1,53%
Jeg går alltid i rosa, uansett 0 0%
Jeg driter i hva folk synes 8 6,11%
Dette var en ovenfra og ned-poll 2 1,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 16:33   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Nei, jeg ville aldri gått i svart eller hvitt i et bryllup. :sær og gammeldags:

Jeg har faktisk gått i rosa en gang, og det er vel første og siste gang jeg har blitt observert i noe rosa. Gammelrosa sådan, en brokadekjole som ble laget til min mor for 30 år siden eller deromkring. Kjolen er kjempeflott, så da får fargen bare være!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 16:59   #42
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Det er da derfor man har kleskoder på invitasjonen, ikke sant? Det sier veldig mye om dem som arrangerer bryllupet - og da synes jeg faktisk man skal ha på seg det som de "ber" om. Og det er jo av og til (konservative) foreldre som innbyr til bryllup, og da er det jo DE som er vertskap. Og da skal man gjøre som vertskapet ber om, ihvertfall om man har dannelse. Har dere ikke oppdragelse hjemmefra eller?

Tradisjonelt bryllup med kjole og hvitt? Niks, ikke hvitt eller svart, men fotsidt med oppsatt hår. Ikke fordi JEG synes det er så kult akkurat, men fordi det er det som står på invitasjonen, og jeg ønsker ikke å fornærme hverken brudepar, foreldre eller besteforeldre som ser frem til en stor dag.

Formiddagsbryllup med vennefest og antrekk "Pent"? Da kan man ha sort kjole hvis man absolutt vil.

Sommerbryllup på stranden med fest i hagen og antrekk "sommerlig"? Da kan man til og med vurdere hvitt synes jeg. Det har noe med settingen å gjøre og som sagt også hva vertskapet signaliserer gjennom invitasjonen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 23:22   #43
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Enig med Miss Norway, men jeg har gått i svart, stilig og pyntet kjole i et bryllup uten at det vakte reaksjoner. Jeg hadde litt farger i tilbehør og dette var en god venninne som jeg visste ikke ville reagere på det, tross et svært pyntet bryllup. Jeg har gått i hvit buksedress i silke en gang tidlig på nittitallet, hadde bunad i kirken, men da ble brudeparet spurt på forhånd om det er greit.
Ellers mener jeg at i tradisjonelle bryllup så snobber man ikke nedover, det skal liksom være en større anledning enn en kjole man kan ha på jobb eller vanlig julebord.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 07:56   #44
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Jeg ville ikke ha gått i svart i bryllup, nei.
Mannens familie er katolikker og i den katolske kirke er svart en liturgisk farge som primært brukes langfredag og som symboliserer sorg. I den norske kirken er ikke svart en av de liturgiske fargene, men allikevel er det mange som tradisjonelt forbinder sort med sorg. Så dersom det er snakk om kirkebryllup ville jeg ikke brukt det. I et ikke-kirkelig bryllup derimot kunne jeg ha brukt sort med fargerikt tilbehør. Og for ordens skyld. Jeg er ikke medlem av noen kirke og er ikke religiøs.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 08:17   #45
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Jeg var forlover i min bestevenninnes bryllup i høst, det var helt uformellt, og jeg gikk i sort. Hadde sort bukse og halternecktopp i samme stoff, sort pinstripe Og lilla og bronsje tilbehør, ble kjempelekkert!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:49   #46
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Hvitt er forebeholdt bruden og sort er ok så lenge man har en annen farge på tilbehøret

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 12:04   #47
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ja, til og med i mitt eget!

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 12:15   #48
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.238
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Generelt sett er jeg veldig enig i det MissNorway sier! Jeg brukte sort med lille og gull tilbehor til et bryllup nå i jula, og det var et forholdsvis uformelt vinterbryllup.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:18   #49
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Begynner å elske layouten til Mamma Rosas bryllup!

Jeg også!


Jeg synes ikke svart er upassende i et bryllup, men det kommer som nevnt an på stoff og snitt.
Hvitt styrer jeg unna i bryllup - selv da jeg hadde en nydelig sak som egentlig var hvit bare i grunnfargen og med en masse små blomster på, og som egentlig ville egnet seg bra til et sommerbryllup, valgte jeg den bort til fordel for noe annet.
Ellers er det kanskje også viktig å få med seg hva slags syn bruden har på saken, ja!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:25   #50
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Jeg syns alle farger er lov. Det er i grunnen snitt og fasong på klærne som avgjør om de er passende eller upassende.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:27   #51
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Jeg ville ikke ha gått i svart i bryllup, nei.
Mannens familie er katolikker og i den katolske kirke er svart en liturgisk farge som primært brukes langfredag og som symboliserer sorg. I den norske kirken er ikke svart en av de liturgiske fargene, men allikevel er det mange som tradisjonelt forbinder sort med sorg. Så dersom det er snakk om kirkebryllup ville jeg ikke brukt det. I et ikke-kirkelig bryllup derimot kunne jeg ha brukt sort med fargerikt tilbehør. Og for ordens skyld. Jeg er ikke medlem av noen kirke og er ikke religiøs.

Tradisjonelt med hvitt i brylluper? Det har bare vært vanlig de siste 50-60 åra. Før det hadde man sort kjole på seg både til bryllup og konfirmasjon. Da både av gjester og vertskap.

Min bestemor ble veldig glad da jeg løp opp kirkegulvet i sort kjole, og sa at det minnet henne om hennes eget bryllup. (Selv om min kjole var en smule mer utringet enn det hennes hadde vært. )

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:01   #52
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Tradisjonelt med hvitt i brylluper? Det har bare vært vanlig de siste 50-60 åra. Før det hadde man sort kjole på seg både til bryllup og konfirmasjon. Da både av gjester og vertskap.

Min bestemor ble veldig glad da jeg løp opp kirkegulvet i sort kjole, og sa at det minnet henne om hennes eget bryllup. (Selv om min kjole var en smule mer utringet enn det hennes hadde vært. )

Var du sent ute, eller gledet du deg bare så veldig til å bli gift?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:04   #53
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Var du sent ute, eller gledet du deg bare så veldig til å bli gift?

Er det ikke sånn at man planlegger å gå rolig og skride vakker opp kirkegulvet? Det var min plan hvertfall. Men da dørene åpnet seg, og jeg så mannen min vente, og guttene mine gikk foran, så bare gikk beina mine av seg selv. Løp ikke, men nesten.

Stakkars pappa, han hang på så godt han kunne ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:18   #54
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Er det ikke sånn at man planlegger å gå rolig og skride vakker opp kirkegulvet? Det var min plan hvertfall. Men da dørene åpnet seg, og jeg så mannen min vente, og guttene mine gikk foran, så bare gikk beina mine av seg selv. Løp ikke, men nesten.

Stakkars pappa, han hang på så godt han kunne ...

Syns jeg ser deg!
Men romantisk hørtes det da ut!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 15:22   #55
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Jeg ville verken gått med sort kjole eller hvit kjole i bryllup. Ville ikke gått med sterke farger heller. Heller pastellfarger eller noe annet litt rolig i fargen..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 15:25   #56
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Tradisjonelt med hvitt i brylluper? Det har bare vært vanlig de siste 50-60 åra. Før det hadde man sort kjole på seg både til bryllup og konfirmasjon. Da både av gjester og vertskap.

Jeg sa ingenting om fargen hvitt i det hele tatt. Jeg sa at mange tradisjonelt forbinder sort med sorg. Fargen sort var i følge katolsk.no eksklusiv:

Sitat:

Svart var altså den mest dyrebare og eksklusive fargen, og den ble brukt ved store liturgiske anledninger, som for eksempel Langfredag. Derfra ble fargen overført til liturgien for begravelser og rekviemmesser.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 15:29   #57
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Jeg sa ingenting om fargen hvitt i det hele tatt. Jeg sa at mange tradisjonelt forbinder sort med sorg. Fargen sort var i følge katolsk.no eksklusiv:

Jeg ser det nå. men jeg mener fremdeles det samme. Sort har vært tradisjonelt i alle år, bortsett fra de siste 50-60 ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 17:31   #58
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Jeg har brukt sort i bryllup..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 17:32   #59
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Mn jeg ville ikke brukt hvitt...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 18:31   #60
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd

Alle farger bortsett fra hvitt er greit

Jeg har gått med sort kjole i bryllup, men hadde da en beige brokadejakke og matchende sko til. Det gikk helt fint, det

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no