Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg har aldri vært i Roma. Tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 15:34   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?

Vi bestilte forresten hotell gjennom www.venere.com. Det var veldig greit, og man måtte ikke forhåndsbetale noe som helst.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:58   #22
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vi bestilte forresten hotell gjennom www.venere.com. Det var veldig greit, og man måtte ikke forhåndsbetale noe som helst.

Tusen takk for link!!
Tror jeg bestiller via den. Greit å betale når man først er der nede. Liker ikke å forhåndsbetale hotell hvis man ikke blir fornøyd!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:01   #23
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi drar i morgen

Ha en fin fin tur!!!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 11:45   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har aldri vært i Roma. Tips?

Nå er vi hjemme etter en kjempe deilig tur med over 20 grader som mest. Uvanlig til å være Roma i januar, men veldig veldig deilig å sitte på en piazza og spise lunsj uten jakke. I gatene måtte man nesten ha jakke på seg, solen er så pass lav så den kommer ikke ned i de trange gatene i hvert fall.

Nynne, har dere dratt nå? Hvis ikke. Området rundt sentralbanestasjonen er ikke så hyggelig, men ikke ubehagelig på noen måte. Det ligger bare usentralt og man må ta t-bane hver gang man skal noe sted. T-banen i Roma går ikke i sentrum (men til spanske trappen som for så vidt ligger greit til) men jeg syntes det var slitsomt å ikke kunne gå ut og gå i den retningen man ville på en gang. Da var hotellet vi bodde på bedre, til tross for at det ikke lå helt i smørøyet. 5 minutter til Fontana di Trevi er dog helt ok for meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no