Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hindre at alle ser profilbilder på FB

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-12, 13:09   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Hindre at alle ser profilbilder på FB

Jeg gikk inn på Facebook-kontoen min for å se hvordan profilen min ser ut offentlig. Og da oppdaget jeg at hvem som helst, tydeligvis, kan trykke på profilbildet mitt og se det og alle de andre profilbildene (albumet) jeg har lagt ut tidligere. Hvilke innstillnger må jeg bruke for at det albumet ikke blir offentlig?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 13:21   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hindre at alle ser profilbilder på FB

Gå inn på aktivitetslogg og krysse ut for skjul på tidslinja, har du prøvd det?

I tillegg til at du ikke krysser ut for offentlig, men bare venner.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 13:26   #3
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Hindre at alle ser profilbilder på FB

fra pc, hvis du klikker på profibildet og får frem det, se under navnet ved siden av dato, der er det en jordklode når bildet er offentlig, gjør om denne til ditt valg. slik kan du gjøre med alle bilder. du kan også gjøre valgene for de ulike album så slipper du ta hvert enkelt bilde.


jeg skulle ønske jeg fant ut om min aktivitet kunne skjules heller jeg, kommentarer og likes jeg gir vises jo i feeder og noen gang nyhetsoppdateringer. denne syns jeg er værre en profil og forside bilde.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 13:35   #4
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hindre at alle ser profilbilder på FB

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

fra pc, hvis du klikker på profibildet og får frem det, se under navnet ved siden av dato, der er det en jordklode når bildet er offentlig, gjør om denne til ditt valg. slik kan du gjøre med alle bilder. du kan også gjøre valgene for de ulike album så slipper du ta hvert enkelt bilde.

Takk, det funka. Det var tydeligvis bare profilbildene jeg har lagt til etter at jeg fikk den timeline-greia som var offentlige.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 20:32   #5
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hindre at alle ser profilbilder på FB

Jeg har også fundert på dette og fikk nå oppskrifta her. Men det funker bare bilde for bilde. Får ikke gjort det for hele albumet...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no