Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Adobe kræsjer hele tiden

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-13, 21:57   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adobe kræsjer hele tiden

Hva kan jeg gjøre for å unngå at PC-en min tar pause hvert 5. minutt og viser at Adobe kræsjer?

Dette skjer for øyeblikket, men det har hendt tidligere også - da gikk det over av seg selv ila noen dager.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 11:29   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Hvilken Adobe? Du har ikke mye støv i eller annet som tetter for viftene, maskinen skrur seg selv av hvis den blir for varm.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 12:24   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Er det hele pc'en som kræsjer? Eller bare Adobe?
Kan du ha lite minne?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:02   #4
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Hvilken versjon har du, og hvor mye RAM? Adobes programmer er veldig ressurskrevende, så når det blir krasj eller maskinen henger seg, så er det ofte fordi det er for lite minne til å utføre prosessene. Kjører du mange andre programmer samtidig? Behandler du store bilder?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:36   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Det er adobe ettellerannet (var det flash, tro??) som krasjer - eller gjorde det i går. Jeg behandler ikke mye bilder, har typ opp tre-fire nettsider samtidig (F.eks. FB, FP, youtube og spotify). Jeg aner selvsagt ikke hvor mye RAM jeg har. Det skulle tatt seg ut. Det arter seg slik at siden henger i noen minutter, eller at spotify slutter å virke, og så kommer denne feilmeldingen med "adobe flash(?) har krasjet. Vil du sende krasjrapport?"

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:37   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilken Adobe? Du har ikke mye støv i eller annet som tetter for viftene, maskinen skrur seg selv av hvis den blir for varm.

Nei, maskinen skrur seg ikke av - skjermbildet blir bare hengende og ingen knapper virker i noen minutter, og så kommer den feilmeldingen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:44   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Da ville jeg avinstallert Flash eller installert en plugin som blokkerer det i nettleseren. Til Safari på Mac er ClickToPlugin veldig bra, finnes sikkert tilsvarende til Chrome/Firefox: http://hoyois.github.com/safariexten...clicktoplugin/

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:51   #8
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Det er ett eller annet med Firefox og adobe flash plugin som er litt tregt for tiden, og det har vært det ganske lenge. Det fungerer som smurt i Explorer. Om du går inn på adobe sin nedlastnignsside vil du oppdage at det er en versjon for Windows Firefox, og en annen for Windows Explorer.

Selv har jeg mest problemer med ulike flash / html5 i Safari for tiden, men det er på en macbook pro.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 17:32   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.769
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

OK, det skal jeg teste Arrow. Men du HP? Hva skjer om jeg avinstallerer Flash? Får jeg da ikke åpne youtubelinker og spotify og slikt da? Hva bruker man i stedet?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 17:57   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adobe kræsjer hele tiden

Avinnstaller og ta problemene når de dukker opp. Du kan fint se youtube og spotify uten.
Jeg hater flash og javascript, det lager så mye trøbbel!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no