Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Direktefly Houston

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-17, 16:38   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Direktefly Houston

Er det noen som vet om det går noen direkte fly til Houston fra Oslo?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-17, 16:51   #2
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Direktefly Houston

Der gjør der dessverre ikke. Du må via feks London, Amsterdam eller Frankfurt

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-17, 16:54   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Direktefly Houston

Skyscanner og Momondo har god oversikt. Når skal du reise? Kanskje dette selskapet når det starter opp.

http://e24.no/naeringsliv/luftfart/n...egian/23952888

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-17, 17:20   #4
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Direktefly Houston

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Skyscanner og Momondo har god oversikt. Når skal du reise? Kanskje dette selskapet når det starter opp.

http://e24.no/naeringsliv/luftfart/n...egian/23952888

Mulig i mai, men tror ikke jeg orker å reise så langt...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-17, 18:24   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Direktefly Houston

Jeg fløy Stavanger-Amsterdam-Houston for et par uker siden. Mellomlande i Amsterdam synes jeg er veldig problemfritt. Null stress.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-17, 23:12   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Direktefly Houston

Jeg har flydd BA via London, null stress. Bare pass på nok tid til transfer. I første uka av mai er det crazy dyrt å fly Norge-Houston, det er en diger oljemesse som halve Norge reiser til. Så ville droppet akkurat den uka.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 14:10   #7
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Direktefly Houston

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har flydd BA via London, null stress. Bare pass på nok tid til transfer. I første uka av mai er det crazy dyrt å fly Norge-Houston, det er en diger oljemesse som halve Norge reiser til. Så ville droppet akkurat den uka.

er Bedt i en konfirmasjon 21 mai.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 14:12   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Direktefly Houston

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

er Bedt i en konfirmasjon 21 mai.

Jeg leser litt mellom linjene at du ikke har så veldig lyst, men jeg må bare signere de andre på at et flybytte, på en av de større flyplassene, er helt uproblematisk. Kanskje du kan ta SAS-fly direkte til New York og deretter rett til Houston?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 15:56   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Direktefly Houston

Oslo-New York er veldig behagelig, absolutt den letteste flighten jeg har hatt den veien (har fløyet mye til Mellom-Amerika via Europa og USA). Det er en grei flyplass å finne frem på (men gå for all del ikke gjennom sikkerhetskontrollen for tidlig hvis du skal dra fra terminal C, makan til gudsforlatt og kjedelig sted). Ellers har jeg også fløyet Oslo - Amsterdam - Houston, funker som bare det det også. Av mulige transitflyplasser synes jeg vel Charles de Gaulle er mest forvirrende, de andre er helt greie.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 16:29   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Direktefly Houston

Jeg foretrekker Lufthansa innom Frankfurt. Da får du fly A380, som jeg synes er mer behagelig enn mange andre, for det er så stort. Og så får du ganske effektiv flytid. Men du må stå opp styggtidlig. Jeg liker ikke å mellomlande i NY pga den ustabile immigration på Newark, jeg har flere ganger mistet flyet videre pga den. Og så hender det at de setter opp sånne vinglefly videre, og det er ganske mye turbulens når du nærmer deg Texas. I fjor fløy jeg det strekket med ungene mine, og da var det et illeluktende drittfly, hvor vi hoppet så fælt at sønnen min kastet opp i eininga.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 16:35   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Direktefly Houston

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg fløy Stavanger-Amsterdam-Houston for et par uker siden. Mellomlande i Amsterdam synes jeg er veldig problemfritt. Null stress.

Enig, jeg har flydd denne ruten flere ganger og den er ganske grei.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 16:45   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Direktefly Houston

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg foretrekker Lufthansa innom Frankfurt. Da får du fly A380, som jeg synes er mer behagelig enn mange andre, for det er så stort. Og så får du ganske effektiv flytid. Men du må stå opp styggtidlig. Jeg liker ikke å mellomlande i NY pga den ustabile immigration på Newark, jeg har flere ganger mistet flyet videre pga den. Og så hender det at de setter opp sånne vinglefly videre, og det er ganske mye turbulens når du nærmer deg Texas. I fjor fløy jeg det strekket med ungene mine, og da var det et illeluktende drittfly, hvor vi hoppet så fælt at sønnen min kastet opp i eininga.

Ja, det bør vel gjerne nevnes at KLM sitt 747-400 fra Amsterdam til Houston er slitne greier. Gammel kabin med stygge toaletter og dårlige skjermer i seteryggene. Ingen usb-lading til mobilen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 20:12   #13
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Direktefly Houston

Jeg fløy Uniteted fra London sist, og var fornøyd med både fly og alt. Fløy KLM hjem, og denne gang var det er mareritt å komme seg gjennom passkontrollen i Amsterdam. Rakk fløyet akkurat, takket være kreativ køståing (det var ikke noe vanlig kø, bare en haug med mennesker som stod tett sammen som på en konsert. ).

Jeg liker og egentlig godt å fly fra Frankfurt.

Mellomlanding i USA ville jeg ikke satser på med mindre jeg hadde fryktelig mange timer. Å komme gjennom immigration er ikke alltid enkelt. Jeg blir ekstremt irritert av å stå to timer pluss i kø fordi de har to av 18 luker betjent.

Forøvrig er det noe helt annet å fly til USA nå enn da vi først begynte å fly i 2008. Skjerm o hvert sete og godt utvalg av filmer gjør det mye kjekkere å fly langt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 20:29   #14
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Direktefly Houston

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg foretrekker Lufthansa innom Frankfurt. Da får du fly A380, som jeg synes er mer behagelig enn mange andre, for det er så stort. Og så får du ganske effektiv flytid. Men du må stå opp styggtidlig. Jeg liker ikke å mellomlande i NY pga den ustabile immigration på Newark, jeg har flere ganger mistet flyet videre pga den. Og så hender det at de setter opp sånne vinglefly videre, og det er ganske mye turbulens når du nærmer deg Texas. I fjor fløy jeg det strekket med ungene mine, og da var det et illeluktende drittfly, hvor vi hoppet så fælt at sønnen min kastet opp i eininga.

Enig, denne ruta er fin, og Newark er jo helt håpløs om man har dårlig tid i transit.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-17, 22:47   #15
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Direktefly Houston

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Enig, denne ruta er fin, og Newark er jo helt håpløs om man har dårlig tid i transit.

Ja, det kan jeg se for meg. Jeg hadde alt for mye tid. Enig i at Frankfurt og Lufthansa er veldig greit, og har også hatt bra opplevelser med KLM. Men NY til Texas var virkelig null problem heller, bare litt dårlig underholdning. Men jeg er nok veldig avslappet og har kun reist aleine på den type reiser, ikke med barn.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no