Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko-handel på nett

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 20:25   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sko-handel på nett

Vurderer å bestille sko fra nett, feks Brandos. Men jeg variere ofte i str.. Er det smartest å bestille 2 i ulik str med engang, eller bare satser man på at første str og modell man velger er rett.....og så må man retunere og vente, og event retunere igjen om alt blir totalt feil.... Hvordan netthandler dere sko?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 20:37   #2
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sko-handel på nett

Dette er årsaken til at jeg aldri tør å netthandle sko (med mindre jeg har prøvd skoene et annet sted først). En ting er jo str., en annen sak om skoene sitter godt på foten. Jeg ser for meg at det lett kan bli mye frem og tilbake før det klaffer.

:abonnerer for gode tips:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 10:48   #3
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko-handel på nett

Jeg valgte å bestille to ulike størrelser fra Brandos. Det fungerte kjempebra, returnerte skoparet som ikke passet og summen ble kreditert kredittkortet kort tid etter. Jeg kommer glatt til å gjøre det samme igjen skulle jeg være usikker på størrelse.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 10:51   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko-handel på nett

Jeg spør på FP hvordan skoene er i størrelsen. Egentlig fryktet jeg at dette skulle bli et problem, jeg også, og kvidde meg for å bestille sko på nett, men nå har jeg kjøpt noe fra Brandos tre ganger, og det har blitt full klaff hver gang. Ikke bare har størrelsen vært riktig, men de har også vært gode å gå i. Butikkene oppgir jo mål, og jeg synes å huske at de også er flinke til å skrive det hvis skoene er spesielt store eller små i størrelsen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:36   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko-handel på nett

Vel etter å ha prøvt x-antall ulike sko i ulike merker på en butikk i går, og alle parene måtte jeg ha minste str :shock:, så valgte jeg å bestille minste str også på Brandos.. Har bestilt meg 2 ulike par, så får jeg se nå da... Har jeg flaks burde iallefall det ene passe!

Bruker du å variere i str Elinblu? Bestilt minste eller største event?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:41   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko-handel på nett

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Bruker du å variere i str Elinblu? Bestilt minste eller største event?

Jeg ligger mellom 36 og 37, men havner oftere på 37, og det er det jeg har bestilt på nettet også. Det er imidlertid tre ulike merker, så antakelig er det tilfeldigheter at det har klaffet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:50   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sko-handel på nett

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg ligger mellom 36 og 37, men havner oftere på 37, og det er det jeg har bestilt på nettet også. Det er imidlertid tre ulike merker, så antakelig er det tilfeldigheter at det har klaffet.

Ok. Jeg ligger mellom 38 og 39, men ser at jeg havner oftest på 38. Så da får jeg se nå da. Etter å ha målt foten foresten havnet jeg også ut som en str 38. Rart..(brukte alltid 39 før i tiden). Minker foten når man blir eldre eller? Eller er det skostr. som eser..?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no