Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du sjokolade?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser du sjokolade?
Hver dag 39 20,10%
Et par ganger i uken 95 48,97%
Én gang i uken 20 10,31%
Et par ganger i måneden 24 12,37%
Sjeldnere 16 8,25%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-12, 17:48   #41
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Jeg tåler ikke sukker, så nesten aldri. En sjelden gang kan jeg ta en bit 70 prosent.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:06   #42
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det kan bli mitt neste nick.

Ja! Jaa!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:27   #43
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det kan bli mitt neste nick.

Da må du bytte ut børsa med en sjokoladeplate i avataren. Fillern at jeg ikke sitter med en dings med tegneverktøy på nå.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:31   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Akkurat spiser jeg ikke sjokolade i det hele tatt. Har ikke spist noe godterier av noe slag på over en uke, og er egentlig litt stolt av meg selv. Når jeg har mindre kontroll på inntak blir det likevel ikke mer enn i helgene. Problemet er mengden jeg da spiser av gangen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:34   #45
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Jeg spiser hver uke . Hvis vi har i skapet spiser jeg hver dag. Det er sinnsykt godt:-)

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:36   #46
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Et par ganger i uka, innimellom litt oftere. Alltid på skitur og fjelltur, så omtrent daglig i ferier.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:36   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Nå fikk jeg lyst på sjokolade.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:37   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Akkurat nå har jeg 4 sjokoladefrie dager i uken. Da valgte jeg selvsagt "Et par ganger i uken" - man kan jo ikke lyve på seg for mye!

Jeg må for øvrig stå over sjokolade på søndag.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:39   #49
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Akkurat nå har jeg 4 sjokoladefrie dager i uken. Da valgte jeg selvsagt "Et par ganger i uken" - man kan jo ikke lyve på seg for mye!:

En mellomting mellom hver dag og et par dager i uka er jo åpenbart to dager i uka.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:39   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

En vinter, særlig i januar (årsoppgjøret) husker jeg at jeg drakk sånn instant-kakao e par ganger for dagen, på jobb. Jeg har hatt mine perioder med sjokolade i skuffen på jobb også. Og i perm med Knerten, jeg trillet på butikken, handlet middag, og sjokolade, spiste sjokolade på trilleturen. Eneste grunn til at det er mindre nå er så pragmatisk som at jeg går tur med hund og vogn,og ikke setter hunden utenfor butikken, derfor handler jeg ikke på trilletur, og derfor heller ikke sjokolade. Det hender, relativt ofte, at jeg tenker stygge tanker om denne hunden når jeg triller forbi butikken...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 18:57   #51
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Jeg har.. ehm.. svart.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 19:03   #52
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Akkurat nå så har rimi 3 for 2 på Freia sine store sjokoladeplater ...

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 19:05   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Akkurat nå så har rimi 3 for 2 på Freia sine store sjokoladeplater ...

Ah, da har sikkert faren min vært og raska med seg 5-6 brett. Fader, jeg er dårlig oppdratt, altså!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 19:22   #54
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Prøver å ikke spise hver dag, og klarer det stort sett, men spiser flere en par ganger i uka da. Selv om det var det jeg stemte

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 19:31   #55
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Sjeldnere svart jeg. Innimellom kan jeg få veldig lyst på troika eller bamsemums, men stort sett spiser jeg annet godteri. Gjennomsnittlig gjennom ett år er det ikke hver mnd jeg spiser sjokolade.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 19:43   #56
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Jeg spiser skjeldent sjokolade(eller annet godteri)kanskje en gang i mnd ,noen ganger 2 ganger i mnd.Noen ganger ingen ganger i mnd.
Har laktoseintoleranse så tåler lite, men liker stratos godt,så spiser jeg så spiser jeg ofte for mye så blir ikke kjøpt inn.
kan godt gå for bi sjokoladehylla i butikken og ikke bry meg

Får jeg servert kvikklunsh eller melkesjokolade står jeg fint over å spise sjokolade,melkesjokoladen er alt for søt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 20:01   #57
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Eg ønskjer vel eigentleg å eta sjokolade kvar dag, men det blir vel ca annankvar.

Eg er som oftast viljesterk i butikken, og angrar bittert etterpå når huset er tomt.

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 20:01   #58
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Kunne du ikke spurt for fire år siden?! Da spiste jeg aldri sjokolade fordi jeg ikke likte det. Så ble jeg gravid med Storesøster og ble dårlig av melk, og dermed kunne jeg ikke spise sjokolade og da fikk jeg så lyst på, og da jeg begynte med amming så ble sjokolade VELDIG godt.
Og nå etter andre svangerskap har jeg vært helt ram på sjokolade og godteri, jeg må ha hver dag, i mengder. Jeg er ikke sånn som kjøper meg på butikken og går og spiser, men jeg må sitte i sofaen og kooose meg.
( Det veier opp at jeg ikke drikker brus eller sånne ting noen gang, sant?)

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 20:07   #59
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

1-2-3 ganger i uka, litt ettersom. Og jeg synes jeg spiser mye sjokolade.

Jeg spiser bare sjokolade og kaker og sånt som jeg synes er godt, og spiser f.eks ikke av de kjipe kakene vi får på jobben som smaker papp. Kaloriene skal være verdt det. :beveger seg mot sjokoladeisen i fryseren:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 20:16   #60
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Kaloriene skal være verdt det.

Der sa du det virkelig altså.
Det er derfor jeg bare spiser sunn mat, og så sjokolade.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no