Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPad eller laptop?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-12, 23:45   #1
Philomena
Fullverdig medlem
 
Philomena sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 92
Philomena har et hav av muligheter foran seg
Standard

iPad eller laptop?

Uff, Jeg har et luksusproblem.
Fikk akkurat en iPad til jul.Jeg har ikke ønsket meg det og er litt usikker og Jeg trenger det virkelig.
Jeg surfer mest med mobilen min og synes det er praktisk. Samtidig er laptoppen min gammel, treg og har ingen batterikapasitet lengre. Jeg er litt redd at den snart dør

Skal Jeg heller bytte iPad i en ny laptop? De som Har alle 3 diktede, altså smarttelefon, nettbrett og pc. Hva brukes mest?
Hjelp!

__________________
nov 2008 - sep 2010 - aug 2012
Philomena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-12, 23:49   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Vi bruker mest iPad.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-12, 23:50   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Jeg har iPhone, iPad og Macbook, og jeg bruker sjelden iPaden. Jeg gidder ikke å ta med meg padda rundt omkring, til det bruket duger telefonen, og hjemme bruker jeg laptop. Det skyldes nok mest at jeg skriver så mye, både på alvor og ikke-alvor, og jeg trives ikke med å skrive langt på iPad-tastaturet. En annen grunn er at jeg trenger mer enn en iPad kan gi meg i jobbsammenheng, og tøysesurfinga mi er ofte spedd opp med seriøst arbeid.

iPaden vår tjener som spill- og gøy-maskin for ungene og som reisemaskin på ferier (den er kjempebra til det formålet).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-12, 23:50   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

… men sånn som du beskriver din bruk, høres det jo ut som om du like godt kan ha en iPad som en laptop?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-12, 23:54   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Spørs hva du bruker laptopen til. Er det mest surfing, er iPad et utmerket substitutt, men om du jobber og/eller skriver mye, trenger du kanskje noe med ordentlig tastatur. Jeg bruker iPaden helt klart mest - til surfing, småskriving og spilling, i tillegg til å lese Kindle-bøker - men trenger å ha en laptop også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-12, 23:54   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Enig med Toffskij. Poden har så og si overtatt iPaden min. Jeg bruker MacBooken og iPhonen. MacBooken er ikke mye større enn iPaden.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-12, 23:57   #7
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Jeg bruker iPad mest. Jeg hadde nok brukt pc mer om det ikke var jobbmaskin. Da ma jeg alltid starte den opp og så krøller den når jeg er tilbake på jobb igjen (jeg har den med hjem for å kunne jobbe ved behov). I tillegg har jeg installert kindle og leseappen til Ark på padda.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 00:00   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Jeg har iPhone, iPad, iMac og bærbar jobb-pc, og bruker alle, men til ulikt bruk. iPaden fikk jeg sist, og den brukes mye til surfing i sofaen på kveldstid. Jeg skriver ikke så mye utenom jobb. iPaden funker veldig fint til kveldssurfing, FP, Facebook og til å se nett-tv. Men jeg hadde nok ikke klart meg uten en stasjonær/bærbar PC, f.eks til å betale regninger, handle på nettet etc. Men det finnes sikkert app-er til det også som jeg ikke har funnet. Man kan jo også få eksternt tastatur slik at det blir lettere å skrive.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 00:41   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har iPhone, iPad og Macbook, og jeg bruker sjelden iPaden. Jeg gidder ikke å ta med meg padda rundt omkring, til det bruket duger telefonen, og hjemme bruker jeg laptop. Det skyldes nok mest at jeg skriver så mye, både på alvor og ikke-alvor, og jeg trives ikke med å skrive langt på iPad-tastaturet. En annen grunn er at jeg trenger mer enn en iPad kan gi meg i jobbsammenheng, og tøysesurfinga mi er ofte spedd opp med seriøst arbeid.

iPaden vår tjener som spill- og gøy-maskin for ungene og som reisemaskin på ferier (den er kjempebra til det formålet).

Signerer veldig.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 01:27   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Eg har og macbook, iPad og iPhone. Dersom eg skulle kvitta meg med ein, ville det vore iPaden, fordi macen og iPhonen er uuvnværlige. Men iPaden er kjekk å ha til sitt bruk, sjølv om han ikkje erstattar macen. Eg abonnerer på tidsskrift på iPad, les mykje bøker på han og synest han er enkel å ha med. Det tar litt tid å skrive på tastaturet, men sidan eg har hatt ein lang periode kor eg har vore sengeliggande, har iPad-tastaturet vore meir hendig enn ein laptop.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 01:32   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Jeg har ikke iPad, men jeg tenker som deg at jeg ikke har bruk for en. Surfer og leser nyheter på iPhonen, og resten gjør jeg på MacBook'en. Kan ikke klare meg uten en ordentlig datamaskin hjemme, så jeg ville (og må snart) lagt pengene der og ikke i en padde som er bare for gøy-og-moro-bruk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 08:16   #12
Philomena
Fullverdig medlem
 
Philomena sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 92
Philomena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Takk for svar. Jeg skriver ikke så mye men akkurat skrivingen er det som irriterer meg mest på mobilen. Laptoppen trenger jeg for nedlasting og arkivering av kamerabilder og film. Det går vel ikke med ipad? Og til regninger og sånt.
Har jobbpc som er stasjonær på jobben.
Leser bøker på mobilen. Sambo tenkte på mitt ønske om kindle som jeg hadde FØR Jeg fikk mobilen min og ville bare oppgradere da han kjøpte iPad. Snille han .
Jeg har ikke gitt ungene lov til å bruke apps på mobilen. Redd før at Jeg ikke får den tilbake og for at de ødelegger siden gutten er bare 2 år. Da gjelder det val også for iPad.

__________________
nov 2008 - sep 2010 - aug 2012
Philomena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 08:41   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Enig med Toffskij.
Jeg bruker nesten ikke ipaden. Surfer hjemme på telefon og har alltid laptopen tilgjengelig. Har 13,3" som er en veldig fin str å dra med seg rundt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:06   #14
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Enig med Toffskij.
Jeg bruker nesten ikke ipaden. Surfer hjemme på telefon og har alltid laptopen tilgjengelig. Har 13,3" som er en veldig fin str å dra med seg rundt.

Ja den str er veldig hendig. Savner min gamle Asus som var så liten og nett men som dessverre døde.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:14   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har iPhone, iPad og Macbook, og jeg bruker sjelden iPaden.

Der er jeg også. Derimot er jeg veldig glad jeg har iPaden da, og har kjøpt tastatur til den. Jeg trenger ikke iPad/MacBook i jobbsammenheng da, og har ingen problemer med å skrive lange tekster på det eksterne tastaturet på iPaden. Men jeg må vel innrømme at den som bruker iPaden mest her i huset er toåringen.

Opprinnelig lagt inn av Philomena, her.

Jeg har ikke gitt ungene lov til å bruke apps på mobilen. Redd før at Jeg ikke får den tilbake og for at de ødelegger siden gutten er bare 2 år. Da gjelder det val også for iPad.

Akkurat dette synes jeg du burde ombestemme deg på. Sønnen min er to år, og det er helt utrolig hvor lett han mestrer iPaden, og hvor mye han lærer av det. Det finnes massevis av lærerike spill også for småbarn, og jeg er veldig for å lære dem å mestre dette verktøyet helt fra starten. Her i huset får man bare bruke iPaden om man sitter i sofaen eller i sengen, og han vet at det er passord på den, så han får ikke brukt den alene og lar den derfor være i fred når jeg har sagt nei eller ikke er tilstede. De bruker forresten iPad i barnehagen hans, til og med de ungene som ikke er fylt 1 ennå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:55   #16
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har iPhone, iPad og Macbook, og jeg bruker sjelden iPaden. Jeg gidder ikke å ta med meg padda rundt omkring, til det bruket duger telefonen, og hjemme bruker jeg laptop. Det skyldes nok mest at jeg skriver så mye, både på alvor og ikke-alvor, og jeg trives ikke med å skrive langt på iPad-tastaturet. En annen grunn er at jeg trenger mer enn en iPad kan gi meg i jobbsammenheng, og tøysesurfinga mi er ofte spedd opp med seriøst arbeid.

iPaden vår tjener som spill- og gøy-maskin for ungene og som reisemaskin på ferier (den er kjempebra til det formålet).

Høres ut som her det.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:14   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Jeg bruker pc-en mest hjemme, men på reise, slik som nå, er padden uunnværlig. Her har ungene filmer og spill og jeg får stiller surfebehovet mitt. Men jeg trenger laptoppen min også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:53   #18
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Jeg bruker ipad mest hjemme, macen blir liggende mer og mer, merker jeg.

Madammen velger laptop foran ipad gang på gang. Så er litt forskjellig bruk, merker jeg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:57   #19
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har iPhone, iPad og Macbook, og jeg bruker sjelden iPaden. Jeg gidder ikke å ta med meg padda rundt omkring, til det bruket duger telefonen, og hjemme bruker jeg laptop. Det skyldes nok mest at jeg skriver så mye, både på alvor og ikke-alvor, og jeg trives ikke med å skrive langt på iPad-tastaturet. En annen grunn er at jeg trenger mer enn en iPad kan gi meg i jobbsammenheng, og tøysesurfinga mi er ofte spedd opp med seriøst arbeid.

iPaden vår tjener som spill- og gøy-maskin for ungene og som reisemaskin på ferier (den er kjempebra til det formålet).

Helt likt her.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:28   #20
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Til privat bruk bruker jeg definitivt Ipaden mest. Når jeg skal skrive dokumenter finner jeg fram laptopen, men ellers så er det Ipaden som er sjef over det meste. Jeg har eksternt tastatur - det vidunderlige logitech-tastaturet som nærmest gjør Ipaden om til en liten bærbar pc - og jeg kan skrive hur mye som helst på det. Det går dager mellom hver gang jeg har laptopen oppe når jeg har fri. Jeg surfer lite på mobilen, bruker stort sett Ipaden. Også til musikkavspilling på spotify, se film på netflix (når tv ikke er tilgjengelig), etc. Ønsket meg blåtann-høyttalere til jul, noe jeg fikk, så nå runger musikken i stua, mens jeg sitter i sofaen og diller med Ipaden. Så - for meg, er Ipaden den dingsen som er mest i bruk. Jeg hadde likevel ikke klart meg uten en pc tilgjengelig - til å skrive dokumenter, redigere bilder etc. Siden jeg har jobb-laptop, så klarer jeg meg egentlig godt med den, og trenger ikke flere.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no