Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 22:42   #101
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Havregrøt. Feks med rosiner, frø eller sukker. Og melk.
Musli med melk spiser jeg når jeg trenger næring, men ikke har lyst på noe.
Kornmokjeks kan funke for kortere perioder.

Det mest irriterende i verden er å måtte spise hvis jeg for en gangs skyld ikke har lyst på noe som helst. Men jeg funker ikke en hel dag på et halvt eple eller tilsvarende, gitt, så mat må til.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 17:52   #102
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Ostesmørbrød laget i et toastjern er kjempegodt på dager man ikke orker tanken på å lage mat.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 19:48   #103
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hampbrød svartpepper fra friggs. Ganske nytt, knallgod smak!!

Takka vere dette tipset har eg oppdaga maiskaker med chia- og linfrø. Med tubeost på, er dei veldig gode.

Ostesmørbrød og speltlompe med smelta ost fungerer og. Har konkludert med at eg får tenke sunt når eg faktisk orker spise.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 19:52   #104
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Ristet brød med smør og salt eller med honning klarer jeg alltid å spise.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 09:19   #105
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Takka vere dette tipset har eg oppdaga maiskaker med chia- og linfrø. Med tubeost på, er dei veldig gode.
.

De syns jeg også er gode, jeg spiser de tørre, kanskje jeg skal prøve de med pålegg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-16, 11:14   #106
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Takka vere dette tipset har eg oppdaga maiskaker med chia- og linfrø. Med tubeost på, er dei veldig gode.

Ostesmørbrød og speltlompe med smelta ost fungerer og. Har konkludert med at eg får tenke sunt når eg faktisk orker spise.

Dei er supergode, og eg, matvraket, blir ganske mett av to stykker. Dei er veldig gode med tubeost og også med Jarlsberg på. Eller med den fyldige jogurtane til tine ved sidan av. Eg har dei som krisemat på jobb.

I går kjøpte eg eldorado mellombar med havre. Dei og var veldig gode, men meir søte på smak.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-16, 11:26   #107
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hampbrød svartpepper fra friggs. Ganske nytt, knallgod smak!!

Jeg og ungene mine er veldig glad i den med havsalt og chia.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-16, 12:43   #108
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Tørre knekkebrød eller knekkebrød med smør og gastromat eller grillkrydder.

Ritz-kjeks, salinas og rett og i koppen grønnsakssuppe.

Når jeg har det sånn greier jeg ikke melkeprodukt, eller noe som er kremet i noen som helst form.

Nå er jeg der bare delvis, så da greier jeg knekkebrød med norvegia. Men da må osten være iskald.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-16, 14:36   #109
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

I dag: Ostekake...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-16, 18:44   #110
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva spiser du, når du har dårlig matlyst?

Kjenner følelsen!
Jeg prøver å få i meg et par bananer om dagen når jeg er i det hjørnet der.
Og cola og salt potetgull.

Jeg er nok på vei uti nå. Kjenner jeg spiser mye mindre nå om dagen, og har ikke lyst på noe som helst. I dag har jeg spist et knekkebrød og en pølse.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no