Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Røyker du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Røyker du?
Ja, mer enn 10 om dagen 9 3,53%
Ja, 5-9 om dagen 9 3,53%
Ja, 1-4 om dagen 6 2,35%
Ja, jeg "festrøyker" e.l. (mer enn én gang i uka) 2 0,78%
Ja, jeg "festrøyker" e.l. (én gang i uka) 1 0,39%
Ja, jeg "festrøyker" e.l., men sjeldnere enn én gang i uka 19 7,45%
Nei, jeg har vært "festrøyker" e.l., men sluttet 34 13,33%
Nei, jeg har røkt fast, men sluttet 64 25,10%
Nei, jeg har aldri røkt 111 43,53%
Annet 0 0%
Deltakere: 255. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-16, 13:46   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Nei, jeg sluttet for 9 år siden.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 13:47   #22
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg har vært fast røyker og deretter festrøyker i ganske mange år. Sluttet med festrøyken for 6 år siden. Siden jeg var festrøyker lengst, krysset jeg av det i pollen.

Jeg fikk beskjed fra Noldus-mannen (aldri røyket) da vi flyttet sammen at han ikke aktet å bo sammen med en røyker. Så da sluttet jeg fast. Nå etter å også ha sluttet med festrøyken er jeg mer anti-røyker enn hva han noen gang var.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 13:47   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg har vært både festrøyker og fastrøyker i ulike perioder, sånn mellom 15 og 20 og mellom 26 og 33, tenker jeg. Sluttet kort tid etter jeg møtte mannen, da var jeg på festrøyking ++, og sprakk en eneste gang med en sigarett som gjorde meg sinnsvakt dårlig. Da var jeg kurert, og ble så dårlig av røyk i omgivelsene i begge svangerskap at det ikke har vært i nærheten av aktuelt å starte igjen. Det frister ikke lenger, heldigvis. Jeg har også inntrykk av at det er mindre vanlig å røyke nå, det er veldig få i nær familie og omgangskrets som gjør det lenger.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 13:50   #24
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg tror røykeloven her i landet er mye av årsaken til at ikke like mange røyker her som nedover i Europa.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 13:58   #25
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Stumpa røyken for seks år siden.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:00   #26
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg er festrøyker og det er jo egentlig helt dustete for jeg har jo ikke noe behov for røyk i hverdagen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:01   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg definerer meg vel fremdeles som festrøyker, men ettersom det blir stadig færre i omgangskretsen som røyker, også på fest, blir det stadig sjeldnere det er aktuelt for meg også. Det er helt klart ikke så ofte som en gang i måneden, men jeg kan ikke akkurat si jeg har "sluttet" heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:07   #28
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Nei, ikke nå mer. Sluttet for godt når jeg møtte mannen. Før det røyket jeg fast fra jeg var 13 år. Sluttet de gangene var gravid med de to store og til de var rundt året og begynte på igjen. Det hender enda at jeg festrøyker, men siden jeg drikker en gang i året eller så blir det uansett så sjeldent at det knapt teller.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:09   #29
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg festrøyker, og tidvis smugrøyker jeg på jobben. Har røyket fast i mange år - sluttet med det for to år siden.

Mest om sommeren, om vinteren gidder jeg ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:11   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg definerer meg vel fremdeles som festrøyker, men ettersom det blir stadig færre i omgangskretsen som røyker, også på fest, blir det stadig sjeldnere det er aktuelt for meg også. Det er helt klart ikke så ofte som en gang i måneden, men jeg kan ikke akkurat si jeg har "sluttet" heller.

Der er jeg også. Med en utrolig kjip festrøykopplevelse sist tror jeg at den ryker helt for min del snart, men kan ikke helt si at jeg har slutta.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:16   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Ikke tatt så mye som et drag. Men jeg til gjengjeld vært passiv røyker i hele oppveksten min.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:18   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Nei, har aldri gjort det. Har vokst opp med to røykende foreldre som etter hvert sluttet.

Syntes det er veldig få som røyker nå, i forhold til før. Heldigvis! Jeg orker ikke lukten og husker eksen etter at han røyket, de gangene han gjorde det. Det luktet av klær, hender, ansikt....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:19   #33
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg røyker daglig, med 4 pauser de siste 25 åra. Det har helt klart blitt færre røykere, og det er jo bra. Men for meg personlig er det litt kjipt da - fra å være en av de kule og sosiale, har jeg blitt en ensom idiot.

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg er festrøyker og det er jo egentlig helt dustete for jeg har jo ikke noe behov for røyk i hverdagen.

Det er jo det beste! Det blir jo som å kose seg med vin og sånn. Skulle ønske jeg kunne være festrøyker.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:20   #34
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.116
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg røyket fra jeg var 15, og elsker egentlig røyk - men klarer ikke begrense meg og det tar for stor plass i livet mitt. Det er jo også usunt og dyrt. jeg har sluttet flere ganger, alle 3 gangene jeg har fått barn f.eks og en gang før det. Nå har jeg ingen planer om å begynne igjen, og det er vel ca 3,5 år siden jeg sluttet. Er heldigvis ikke så ofte på fest for jeg hadde ikke klart å bare festrøyke, så det er ikke noe alternativ her.

Jeg har heldigvis ikke lyst til å begynne å røyke igjen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:25   #35
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Nei, ikke nå lenger. Jeg har ikke smakt røyk siden november -98 da jeg testet positivt med storesøster.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:26   #36
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er jo det beste! Det blir jo som å kose seg med vin og sånn. Skulle ønske jeg kunne være festrøyker.

Joda, jeg koser meg jo med den, men kunne jo like gjerne bare ha kost meg med vinen...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:29   #37
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røyker du?

Var en svært aktiv festrøyker, oppussingsrøyer, ferierøyker og kaférøyker helt frem til jeg testet positivt på graviditetstesten med Andungen. Så sluttet jeg, slik planen hele tiden var.

Barna våre kommenterte også mye røyking i DK og Tyskland i sommer - ikke minst sigarettautomatene de så mange steder i Tyskland. (Samt hva de også solgte på toalettautomatene i Tyskland, 13-åringen ble svært flau og er det enda, tror jeg. Digresjon? Ja. )

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:32   #38
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Røyker du?

Jeg sluttet i -93 eller -94 (husker ikke helt) og har bare tatt et drag av en sigar etter det.
I hundemiljø jeg har vært i har det vært mange som røyker. Og jeg har inntrykk av at det er mange som snuser i stedet for å røyke.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:32   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg definerer meg vel fremdeles som festrøyker, men ettersom det blir stadig færre i omgangskretsen som røyker, også på fest, blir det stadig sjeldnere det er aktuelt for meg også. Det er helt klart ikke så ofte som en gang i måneden, men jeg kan ikke akkurat si jeg har "sluttet" heller.

Samme her. Røyker 1-5 sigaretter 3-4 ganger i året.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-16, 14:33   #40
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker du?

Nei, jeg svarte "har aldri røykt", selv om jeg sikkert har røkt tre sigaretter til sammen (en halv sigarett på ca. 6 fester der det falt seg slik ) de siste 25 årene. På langt nær nok til å kunne kalle meg festrøyker heller, synes jeg. Egentlig er det rart at jeg ikke begynte å røyke som syttenåring, da begynte omtrent "alle" vennene mine, men jeg har egentlig alltid reagert på sigaretter, både lukt og smak, og klarte egentlig aldri å tilegne med den uavanen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no