Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 13:28   #1
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

http://www.rights.no/publisher/publi...7&tekstid=2354

Bare 13 år gammel og mulig opplevd alt dette...
Gjensydd for 2. gang...

Bare det at det skjer noen i Oslo, er grusomt!

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:30   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Kvalmende. Godt at folk jobber mot dette, men det bør gjøres i større grad.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:33   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Åh, det der er så provoserende! Stakkars jente.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:38   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Forferdelig lesning, jeg orket nesten ikke å lese hele greia.
Hvordan kan noen være så ondskapsfulle mot sine egne barn? Nå snakker jeg også om måten de behandlet henne på hjemme. Jeg blir så rasende!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:41   #5
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Saken er helt forferdelig.

Nettsiden du lenker til er til en organisasjon (Human Rights Service) som jeg har veldig lite til overs for. Nå er ikke wikipedia "den store sannheten alltid", men følgende tror jeg stemmer godt:

Sitat:

Organisasjonen er omstridt og har tidvis blitt kritisert av antirasistiske organisasjoner. SOS Rasisme beskriver den som «en klart innvandrerfiendtlig organisasjon», og mener den bedriver «muslimhets» og «generell hets av innvandrere». Organisasjonen mener også Human Rights Service har sterke bånd til Fremskrittspartiet. Human Rights Service avviser SOS Rasismes beskyldninger som useriøse.

Informasjonsleder er Hege Storhaug...

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:47   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Enkelte ganger kan man overse litt de fakta at noen er idioter, om de får gjort iallfall en bra ting. Er denne saken sann slik som fremstilt, så gir jeg en god beng i hvem det er som har fått frem anmeldelsen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:50   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Hva er egentlig problemet med Hege Storhaug?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:51   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

http://no.wikipedia.org/wiki/Hege_Storhaug

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 13:58   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

http://no.wikipedia.org/wiki/Hege_Storhaug

Ok, takk, jeg har googlet henne før i forbindelse med diskusjon her inne, men finner ikke så mye mer galt enn at hun er høyrepopulistisk frp-støtte, hun har gjort en del bra også.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:15   #10
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hva er egentlig problemet med Hege Storhaug?

Jeg synes hun driver med skremselspropaganda. Her kan du lese et intervju med henne, og du kan også finne kronikker av henne i f.eks. Aftenposten som vil gi deg et bilde av hva hun står for.

Ja, også har hun kåret Siv Jensen til landets fremste feminist.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:57   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Huff, for en virkelig grusom sak.

Det som er så synd når jeg leser at det er Hege Storhaug og Human Rights Service som står bak så begynner jeg å tvile på sannhetsgehalten i det hele siden de har funnet opp historier tidligere. Og da skader Storhaug saken mer enn hun hjelper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 15:22   #12
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det som er så synd når jeg leser at det er Hege Storhaug og Human Rights Service som står bak så begynner jeg å tvile på sannhetsgehalten i det hele siden de har funnet opp historier tidligere.

Jeg tenkte akkurat det samme.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 15:39   #13
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Har de funnet opp historier tidligere?
Hæ??
Hvilken interesse skulle nå de ha av det?

Ellers så tror jeg det gjør noe med en; å jobbe så tett oppi grusomme skjebner, at man kan bli litt kompromissløs og ikke gidde å legge så mange ord imellom.


Sist redigert av bønna : 27-02-09 kl 15:57.
bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 15:56   #14
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Hvis dette er en sann historie er det ille. Ille.

Og faren var hennes stedfortreder under hennes muslimske bryllup.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 16:00   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Har de funnet opp historier tidligere?
Hæ??
Er dere nå sikre på det, da?

Er det noen grunn til at du stoler mer på Storhaug enn de som retter beskyldningene mot henne?

http://www.journalisten.no/story/55557
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=216868
http://www.sos-rasisme.no/sentralt/view/12337

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 16:13   #16
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Huff - anmeldelse av kjønnslemlesting

Jeg visste om dette fra før:

Men altså; du påstår at de har funnet opp historier?'
Jeg ser ikke at denne krangelen vise det.
Jentene mener at HRS og Storhaug har opptrådt ufølsomt, og ikke beskyttet dem, og presset de til å stå frem. Men det er noe annet enn at HRS skulle ha funnet på at disse overgrepene har funnet sted.
Som er det du påstår.

PFU slo fast at VG var i sin fulle rett til å rette et kritisk søkelys mot Hege Storhaugs virksomhet. Utvalget konkluderte likevel med at VG kunne ha gjort mer for å dokumentere påstandene fra de tre innvandrerjentene som reiste kritikk mot Storhaug.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no