Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vegglamper/nattbordslamper

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-24, 09:43   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vegglamper/nattbordslamper

Vi skal kjøpe nye nattbordslamper til soverommet hos kjæresten min, og jeg trenger litt hjelp. Jeg synes det er skikkelig vanskelig å finne fine lamper. Jeg ønsker meg noen fine lamper som fungerer godt som leselys for den ene uten at det er plagsomt for den andre. Det er nattbordene er for små til ha bordlampe på, så det må bli vegglamper.
Eneste lampen i rommet er en takskinne med fire spotter, så det er ganske nøytralt og setter få begrensinger for hva som passer til.
Forslag?

Gammel 13-09-24, 11:15   #2
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Vegglamper/nattbordslamper

Vi har Buddy.

Gammel 13-09-24, 11:22   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er veldig fint med takhengte pendellamper på hver side av sengen som gir koselys så i tillegg en sånn regulerbar "stang" med leselys som festes på veggen.

Sist redigert av liefje : 13-09-24 kl 11:27.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-24, 12:04   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Lettura fra Artemide.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-24, 22:00   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Frandsen Ball vegglampe i hvit, er veldig fornøyd med de. Finnes i mange forskjellige farger.
https://www.christiania-belysning.no...-matt-lys-graa

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.