Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hundens bakben rister

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-24, 23:33   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hundens bakben rister

Aldri sett dette på hunden min før.

Holdt på å ordne meg til å legge meg.

Hunden ligger i sofaen.

Når jeg er litt unna ser jeg liksom i bakøyet at ene bakbeinet, som ligger på skrått ut fra kroppen hans rister. Ganske kraftig, som om jeg tenker at det beveger seg når han bruker samme beinet for å klø seg på øret. Problemet er at beinet ligger på sofaen, skrått ut fra kroppen, og han bruker det ikke til å klø seg, det ligger på sofaen og beinet rister opp og ned. Jeg er i dusjen, så rekker ikke å komme i nærheten, når jeg har kommet i nærheten rister det mindre, beinet ligger i ro, men jeg ser liksom at noe beveger seg, som om pulsen beveger seg inni beinet, liksom.

Noen som har vært borti noe lignende? Bør jeg ringe veterinær- vakttelefon? Anicuras app?

Aldri sett dette før.

Sist redigert av Ine : 13-09-24 kl 23:39.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-24, 00:18   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundens bakben rister

Alle mine hunder, både de tre jeg har nå og alle jeg har hatt før, har beveget beina mye når de drømmer.
Jeg ville vekket hunden, lokket den til å bevege seg litt og sett om den går normalt og virker ok ellers. Hvis han fortsatt rister etter å ha våknet og beveget seg litt, ville jeg nok vurdert veterinær.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-24, 10:17   #3
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Kan jo være leamus rett og slett. Ville fått han til å gå litt og tatt på benet for å se om han reagerer. Altså om han viser tegn på at det gjør vondt. Er ganglaget vanlig og ikke viser noe tegn på smerte ville jeg sett det an tror jeg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-24, 10:35   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Kan jo være leamus rett og slett. Ville fått han til å gå litt og tatt på benet for å se om han reagerer. Altså om han viser tegn på at det gjør vondt. Er ganglaget vanlig og ikke viser noe tegn på smerte ville jeg sett det an tror jeg.

Takk, var det jeg gjorde, fikk han til å gå litt, ikke noe problem, og fin allmenntilstand. Får se om vi ser noe mer av det i dag.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.