Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Latterlig krangel (tett do)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 00:12   #21
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Gummistrikk?
Er utrolig heldig om jeg kommer over en gummistrikk her i huset jeg og hadde aldri kommet på at den kunne kastes i do.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:12   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Spy er også greit. Og rester av tomatsuppe.

Eller ertersuppe.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:12   #23
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Han hadde ikke hatt dame før han traff meg i en alder av 32..

Det er vel kanskje ikke så rart..?

Istedet for å ringe en dustefyr som ikke har bedre å ta seg til enn å spre dritt rundt seg kan du vel lese en bok? Se på en film? Gå på pub?
:foreslår:

Ok, du er blakk. Da trekker jeg forslaget om pub..

  Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:13   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Eller ertersuppe.

Sant nok. Men det har vi sjelden rester av.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:18   #25
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Når vi først er inne på det så kan jeg ikke tenke meg noe bedre sted å tømme gulvvaskevann.

Bare vær sikker på at gulvkluten er tatt ut først! *dyr rørleggerregning*

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:19   #26
parvatil
Nybegynner
 
parvatil sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 29
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er sikkert "naiv" men jeg skjønner ikke hvorfor noen kvinner velger å la seg behandle på den måten av mannfolk? Orker du et slikt liv?

Men jeg fatter ikke hvorfor jeg gjør det..
Har alltid hatt det problemet med at jeg går lei i et forhold. Jeg får det som regel som jeg vil, og kan ikke huske å ha blitt avvist av noen.
Tror det er nettopp det, at jeg ikke får ham til å gjøre som jeg sier..
Han som ikke vil ha meg, han MÅ jeg ha.. Sier nei til alle rike, kjekke karrieremannfolka, og henger meg opp i en arbeidsløs slask som ikke vil ha meg..
Fins det kanskje noe medisin mot slikt?

parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:20   #27
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Faktisk hele 34..
Men så er jeg så innmari teit at jeg har lyst til å ringe ham og be ham komme tilbake. Hadde gleda meg til han skulle komme ikveld, selv om han som oftest er temmelig barnslig og i tillegg har til vane å rakke ned på det meste jeg gjør..

Høres ut som en kjernekar.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:21   #28
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Jeg syns King of trolls sang bra på MGP i kveld.

Gulvaskevann heller jeg også ut i do ja.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:21   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Men hva skal jeg finne på nå da? Det er barnefrihelga mi, og enten jobber folk eller er opptatt.. Og jeg er blakk.. Dustekveld! Dustefyr! Dustedo!

Du skal i hvertfall ikke kaste bort frikvelden din - og livet ditt - på å tigge om å få en slik tullebukk av en mann tilbake.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:21   #30
parvatil
Nybegynner
 
parvatil sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 29
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Barnefrihelger må utnyttes maksimalt.. Kan jo ikke sove da..

parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:22   #31
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Han der hørtes ut som litt av et kupp du.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:23   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Tror det er nettopp det, at jeg ikke får ham til å gjøre som jeg sier..

Nei, det er det jo ganske tydelig at du ikke får. (Unnskyld, men jeg klarer ikke å ikke se det komiske i at du liker fyren fordi du ikke får ham til å la være å kaste gummistrikker i do. Det var et sjekketriks jeg ikke hadde hørt om før.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:23   #33
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Barnefrihelger må utnyttes maksimalt.. Kan jo ikke sove da..

Joda, det kan du. Kanskje du til og med trenger det! Ellers vil jeg bare sette en tykk, tykk strek under det Inagh sa!

Intet selskap er bedre enn dårlig selskap! :erfart:

  Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:24   #34
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Barnefrihelger må utnyttes maksimalt.. Kan jo ikke sove da..

Så sitt våken da. Les en bok, se en film.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:25   #35
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det er det jo ganske tydelig at du ikke får. (Unnskyld, men jeg klarer ikke å ikke se det komiske i at du liker fyren fordi du ikke får ham til å la være å kaste gummistrikker i do. Det var et sjekketriks jeg ikke hadde hørt om før.)

Vil du være med hjem til meg å se på gummistrikkene du ikke får kaste i do

Sorry. Aner en avsporingstråd her.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:26   #36
parvatil
Nybegynner
 
parvatil sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 29
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det er det jo ganske tydelig at du ikke får. (Unnskyld, men jeg klarer ikke å ikke se det komiske i at du liker fyren fordi du ikke får ham til å la være å kaste gummistrikker i do. Det var et sjekketriks jeg ikke hadde hørt om før.)

parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:31   #37
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Øl er godt, men det merkes i morgen. Tror jeg skal lalle senge snart. Kjenner jeg meg rett, så blir det om ca. 1 time.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:34   #38
parvatil
Nybegynner
 
parvatil sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 29
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Så sitt våken da. Les en bok, se en film.

Det var jo veldig bra da, at jeg ramlet over dette forumet for noen dager siden. Nå kunne jeg jo dele min frustrasjon over gummistrikk, toaletter og håpløse mannfolk med dere..

parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:36   #39
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Det var jo veldig bra da, at jeg ramlet over dette forumet for noen dager siden. Nå kunne jeg jo dele min frustrasjon over gummistrikk, toaletter og håpløse mannfolk med dere..

Ikke sant!
Så nå kan du bare glemme hele fyren

  Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:54   #40
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Jøye for en fyr. Jeg ser for meg kranglene deres om ti år.

Det fins mange andre fine fyrer som er ledige.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no