Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bedt bort eller ha gjester?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-18, 14:08   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bedt bort eller ha gjester?

Jeg liker begge deler. Jeg skulle ønske vi ble invitert bort mye oftere!

Men jeg tenker at det å kommentere hva andre spiser og ikke spiser, er en uting. Uansett. Jeg holdt på klikke helt på en kollega som maste/småltalket om hvorfor jeg ikke skulle ha det der wienerbrødet til dessert vi fikk på en jobb-lunsj. Første gangen det ble sendt forbi meg så overhørte jeg han, andre gangen så gav han seg ikke når jeg ikke svarte, så jeg måtte si nei - og da begynte han med «er du på slanker’n eller» osv.

Kan ikke folk bare drite i hva andre eter av boller og ikke boller? Om man tar en potet eller to eller ingen?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no