Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pallesofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-12, 15:50   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Pallesofa

Jeg har veldig, veldig lyst på pallesofa.
Madammen mistenker jeg er lunken til hele prosjektet, så jeg må ha alt klart før jeg presenterer ideen for henne.

Nå får vi et lysthus/pavlijong nærmest hivd oppi hendene, og skal ha det på fremsiden. Der har vi bord med plass til 2 stoler på hver side nå, men kun 2 stoler, resten har gått istykker.

Jeg snakker meg bort.

Pallesofa. Kan man på en enkel måte sette rygg på den??

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 16:36   #2
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pallesofa

Jeg måtte google.

Denne er det rygg på i hvertfall. Ser ut som om de bare har satt en på høykant bak.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 17:07   #3
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Pallesofa

Fant dette på daisishome.blogspot.com. Såg en annen blogg tildliger hvor de viser fremgangsmåte på tilsvarende møbler men den bloggen finner jeg ikke nå.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 16:58   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pallesofa

Jeg skal også ha pallesofa - men uten rygg så stengt tatt en palleseng. Har bare tenkt å få tak i paller og beise dem hvite. Utfordringen er bare å få tak i paller uten for mye styr kjenner jeg. Min bedre halvdel er ikke spesielt positiv, men jeg antar han kommer til å se at det ble bra og at jeg hadde rett når prosjektet er gjenbomført. Det blir som regel sånn.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 17:03   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pallesofa

Jeg vurderer å lage sofa av pallekarmer og terrassebord som sitteflate. Jeg er nemlig ikke så begeistret for alle hulrommene i pallene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 17:03   #6
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pallesofa

Jeg skal også ha det. med karmer som denne i denne bloggen: http://daisishome.blogspot.no/2012/0...leloungen.html

Men jeg skal dele en pall og montere rygg av den, jeg har også en kabelrull som bord.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 17:08   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pallesofa

Ja Hulda, det var fint! En karm underst og en pall oppå. Det skal jeg ha! Jeg har kjøpt en tykk sammenrullbar strandmadrass til å ha oppå. Ser for meg at alle sånne enkle puter blir et svare kaos når jeg skal legge meg nedpå. Enklere å ta inn er den også.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no