Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bøygard

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 19:54   #1
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Bøygard

Må berre reklamere litt for Bøygard. Har vore på ein minikonsert no og dei har sååå mange fine sangar. Dei har cd slepp i morgo, eg kjøpte cden i dag.

Dei jobbar begge med rusmisbrukarar og prostituerte gatenært i Oslo så masse av inspirasjon deira kjem derifrå.

Gå inn på http://www.boygard.net/ og velg Røre Ved Deg og Nokon Som Deg (mine favorittar) øverst til høgre og hør på både musikk og tekst.

Her er eit innslag som har vore på tv med dei:


(Kilde: youtube.com)

__________________
Strong is the new skinny

Sist redigert av Zip : 08-06-08 kl 20:09.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:18   #2
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bøygard

Disse hadde jeg nok aldri oppdaget uten deg. Tusen takk, det var nydelig sang.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 19:01   #3
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøygard

Dei har mange fine på den nye cden sin. Blir berre finare og finare til meir eg hører på dei.

Sangen som heiter Koma heim er veldig sterk. Det er orda til ein narkoman/prostituert når ho ringer heim til mamman sin. Dei følgjer dei når dei får komma inn å ringe der Tove og Anita jobbar.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no