Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan vedlikeholde Nubuk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-13, 17:51   #1
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hvordan vedlikeholde Nubuk?

Jeg har et par Chelsea boots i nubuk som blir så innmari flekkete og stygge. Har impregnert dem, og prøvd å børste dem når flekkene blir for ille, men virkelig alt av skitt og berøringer synes på dem. De er svarte. Noe mirakelkrem/spray jeg kan bruke?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 17:57   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vedlikeholde Nubuk?

Det finnes et produkt som heter Renovator fra Boston, den får du kjøpt i sort. Det er farge for semsket og nubuck. Finnes enten i flaske med svamp som du smører på skinnet eller i sprayflaske. Du kan også renske skinnet først med Delicate Gel fra Boston.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 17:59   #3
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vedlikeholde Nubuk?

Hvor har de Boston?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 18:00   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vedlikeholde Nubuk?

Eurosko og Dna selger i alle fall produktene, men sikkert flere også. Mener jeg så det hos Din Sko da jeg gikk forbi også.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no