Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-13, 16:37   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Jeg "trenger" en cardigan/strikkejakke som er litt tykk og litt lang som jeg kan bruke under en tynnere jakke nå, men som ikke er type fleecejakke. (Mer til jobbbruk) At den ikke koster så mye er også fint. Ull eller ullblanding er strålende.

Jeg fant denne på HM på nett nettopp og tenker jeg bestiller den for å sjekke den ut (Online Exclusive), men den er jo ikke så spennende!



Andre gode idéer?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 17:15   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Hva legger du i spennende da?
Zalando har mange fine syns jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 17:22   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hva legger du i spennende da?
Zalando har mange fine syns jeg.

Ja si det? Jeg er bare gått litt lei de vanlige Bennetton-cardigan-ene (som heller ikke er så tykke) For å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker på hva jeg vil ha. Jeg er litt lei "stilen min" for tiden.

Sjekker zalando....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 18:21   #4
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Jeg vil anbefale å ta en tur til Boa Design på Grünerløkka om du har anledning. I dag og i morgen er det i tillegg salg. http://www.boadesign.no/
Vel, det er altså langt fra HM-priser, men nevner det i tilfelle du fikk lyst å vurdere det nå som det i tillegg er salg. Men det kan selvsagt bli fryktelig kostbart. Jeg har nettopp betalt i underkant av tretusen for tre gensere og en cardigan.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 20:55   #5
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Oooj der var det mye fint. Tror ikke jeg har tid til å stilke innom i morgen men en tur ned på Løkka til helgen går kanskje.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 20:58   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Å sukk, se på denne jakken/kåpen:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:34   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Jeg kikket på denne fra Floyd her om dagen. Den var finere i virkeligheten, og veldig fin å bare gå med åpen også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-13, 21:41   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin, litt tykk og litt lang cardigan?

Byoung

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no