Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Shellac på tær i Bergen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-15, 10:49   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shellac på tær i Bergen?

Noen anbefaling på hvor jeg bør gå? Og evt pris?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 12:41   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shellac på tær i Bergen?

Kan du forklare hva dette faktisk innebærer?

Jeg bor i Oslo, og er derfor ikke behjelpelig med noen anbefaling i Bergen. Men min svært lokale neglsalong mener at jeg burde gjøre dette fremfor vanlig pedikyr. Jeg synes problemet er at tåneglene vokser så fort at det blir stygt før det blir slitt uansett. Og da ser jeg ikke gevinsten med å betale 300 kroner mer for en shellac.

Der jeg gjør pedikyr så koster det 450 for en vanlig behandling og 750 for shellac. (Behandlingen tar en hel time og jeg er svært fornøyd med resulatet, så jeg mener at det er verdt prisen.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 12:46   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shellac på tær i Bergen?

Jeg liker shellac fordi neglene mine vokser tregt så det holder seg fint veldig lenge.
Shellac er jo bare en lakk, i motsetning til gele som bygger opp neglen, så jeg regner med det er mindre skade på egen negl med det også.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no