Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

For dummies: Hvordan rekonfigurere iPhone 7 og opprette barneprofil?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-18, 14:43   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For dummies: Hvordan rekonfigurere iPhone 7 og opprette barneprofil?

Jeg konfigurerte sønnens nye iPhone 7 med min Apple ID i bånn, og jeg angrer. Han har fått over alle appene fra min telefon og alle de tullete bildene mine. (5000 stk.! ) Det virker umulig å få telefonen til å sende og motta meldinger fra sønnens telefonnummer (selv om SIM-kortet står i telefonen), og lagringskapasiteten er allerede nesten oppbrukt. Nå skjønner jeg at jeg må starte på nytt fra scratch og slette alt, og så starte registrering på nytt med en form for familiedeling. Hjelp!

(Det går sikkert an å google dette, men det har låst seg litt for meg mentalt, og jeg tror dere er mer pedagogiske. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no