Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Billigst kontaktlinser - hvor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 16:24   #1
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Billigst kontaktlinser - hvor?

Ja, hvor er det billigst kontaktlinser - på nett, altså?

It's a jungle out there!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 16:34   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Sist jeg kjøpte, brukte jeg Lensit.no. Ca. 1700 kr for et års forbruk av månedslinser, PureVision (døgnet-rundt-typen). Har ikke sjekket om de fortsatt er billigst, nærmer seg ny bestilling nå snart.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 16:39   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Sjekk prisen på dine linser på prisjakt.no, og velg deretter den butikken som kommer best ut i prissammenlikningen. Det er ikke nødvendigvis slik at én butikk er billigst på alle forskjellige linsetyper.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 17:11   #4
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Sjekk prisen på dine linser på prisjakt.no, og velg deretter den butikken som kommer best ut i prissammenlikningen. Det er ikke nødvendigvis slik at én butikk er billigst på alle forskjellige linsetyper.

Både mine linser og mannen sine kommer best ut på pris hos Shopping4net. De ligger ikke inne hos prisjakt.no...
http://www.shopping4net.com/no/Kontaktlinser.htm

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 17:20   #5
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Både mine linser og mannen sine kommer best ut på pris hos Shopping4net. De ligger ikke inne hos prisjakt.no...
http://www.shopping4net.com/no/Kontaktlinser.htm

Ser nå at Shopping4net ligger der, men de kommer ikke opp når jeg søker etter min type linser?
236,- for 3 pk. som billigste pris kommer opp.
Shopping4net har samme produkt til 219,-

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 18:58   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

På shopping4net må du vel betale toll og mva når verdien er over 200,-

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 19:45   #7
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Takk for svar, alle sammen!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 20:15   #8
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

På shopping4net må du vel betale toll og mva når verdien er over 200,-

Jeg betaler aldri toll herfra, og jeg bestiller for 2000 kr av gangen. Kommer vel fra Sverige mener jeg å huske.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 21:32   #9
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

På shopping4net må du vel betale toll og mva når verdien er over 200,-

Det har jeg ikke opplevd?
Jeg handler for ca. 1000,- i gangen og betaler hverken for frakt, mva eller toll.
-Og jeg har vært kunde der siden 2003...

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 09:28   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Jeg kjøper på www.lensway.no og har gjort det i mange år nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 09:37   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Jeg fikk et brev fra shopping4net for en god stund siden hvor det stod at de hadde etter pålegg fra myndighetene, fått krav om at alle varer over 200,- skulle pålegges mva og toll.
Siden det har ikke jeg handlet der.

Gikk inn på siden nå, og der står det jo at alle priser er inkludert i nettprisen - mulig de har omgått det på en eller annen måte?
Så bra, da skal jeg sjekke nettsiden igjen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 10:42   #12
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Etter en rask sejkk ser jeg at "mine" linser har følgende priser de forskjellige stedene:
Lensway: 399,- pr 90 stk
Nordiclenses: 338,- pr 90 stk
Yourlenses: 407,- pr 90 stk
Shopping4net: 345,- pr 90 stk

Det varierer tydeligvis ganske mye, frakt har jo også noe å si, det sjekket ikke jeg nå. Jeg bestiller fra Nordiclenses og Yourlenses avhengig av hvem som er billigst akkurat når jeg skal bestille, for det kan også variere.
Jeg har aldri opplved noe tull fra noen av de ihvertfall og opplevde veldig bra kundeservice hos Yourlenses en gang jeg hadde klart å bestille feil størrelse. Fikk nye linser med en gang jeg ga beskejd og før jeg hadde fått returnert de jeg hadde bestilt feil!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 11:14   #13
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg kjøper på www.lensway.no og har gjort det i mange år nå.

Så du er fornøyd?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 11:19   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg kjøper på www.lensway.no og har gjort det i mange år nå.

Samme her.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 21:35   #15
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Jeg sammenlignet lensway.no og lensstore.no og sparte faktisk 350,- (!) på å kjøpe på sistnevnte.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 22:06   #16
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Har du sjekket www.lensit.no
De har prisgaranti.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 22:10   #17
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Har du sjekket www.lensit.no
De har prisgaranti.

Hm, nei - gjorde ikke det.
Men tror ikke jeg får det så mye billigere enn lensstore.no, er fornøyd!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 22:17   #18
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Ja, så det var ca samme pris der. Er jo bare snakk om småkr i forskjell.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 22:23   #19
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Vi har handlet hos lensit, der har de knallbra service iallefall.
En gang greidde jeg å bestille feil stryrke, fikk byttet ved å sende i retur og nye linser kom kjapt i posten.
En annen gang kom ikke linsene selv om de hadde sendt de, nye linser kom umiddelbart med beskjed om å sende tilbake hvis de første linsene skulle dukke opp.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 10:32   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Sjekket nå og Lensit kom best ut for meg. Var 100,- billigere for det jeg bestilte pluss at de også har gratis frakt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no