Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-15, 16:26   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Det skrives mye om russ og holdninger, og at en del ikke har forandret seg. Selv kjenner jeg vel knapt igjen noe, og undres på om dette til en viss grad handler om hvor i landet man kommer fra, eller om det rett og slett var grupperingene man var i.

Jeg vil jo tro at det også i dag finnes mange russ som ikke får spalteplass, og at de har vært der hele tiden. De som klarer å balansere feiring opp mot egne prinsipper, og som ikke må følge (saue)flokken.

Så hvilken russ var du, og hva slags opplegg var det for russetida da? Hva opplevde du som annerledes i forhold til i dag, og hva kjenner du evt. igjen ut fra det det skrives om?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 16:34   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ i Trondheim i 98, og jeg kjenner ikke igjen dette, ja hva skal man kalle det, det som har med de russesangene å gjøre i det hele tatt.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 16:35   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var visepresident i rødrusskullet i 1996, Trøndelag.
Jeg var i gruppa som organiserte og styrte mye i grunn, jeg hadde russebil med 7 venninner (som vi solgte og fikk 8000kr i fortjeneste på), jeg tok ølkassa og noen andre russeknuter, men pga prolaps gikk jeg på krykker 80% av tiden. Så den ble nok roligere av den grunn. Men "min gjeng" var nok sånn at det var snakk om uskyldig moro, lite crazy ting som ødela ting/for andre. Så vi var snill russ vil jeg si.

Men det var nok noen som tøyde strikken hos oss og, men jeg kjenner meg likevel ikke igjen i dagens beskrivelse av voldsom fyllebråk og all annen negativ omtale vi ser nå. Men så tror jeg også det er mange som oppfører seg fint blant russen idag og, det kommer bare ikke frem i media.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 16:48   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Her i byen merker vi knapt russen, de har ikke biler engang. Vi var nok værre.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 16:50   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var skikkelig døll.

Var med på russebil og et par treff, men syns det hele var rimelig oppskrytt og kjedelig.
Det var fyll som sto øverst på dagsordenen den gang og.

Eldste her er russ i år, og jeg kan ikke si jeg føler jeg kjenner igjen bildet som tegnes i media.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 16:54   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

En ganske lite aktiv en, jeg drev med politikk og sånt. Men jeg hadde dress og lue, delte russekort med venninne og var vel på et eller to russearrangement i tillegg til 16./17.mai, men ikke Kongeparken og sånne greier. Dette var i 1994. Var selvsagt mange som tok den helt ut hos oss også, så jeg tror ikke den biten er verre, men det intense sexfokuset og de kleine sangene og alt det der tror jeg definitivt ikke det var på den tiden. Men så var jeg altså ikke så mye med på ting, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 16:58   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ på Lillestrøm i -92, som medlem av den heller tekkelige russebilen Tøffelberget. Jeg var en litt delt russ - hadde kjærlighetssorg fordi jeg var blitt dumpa, og bestemte meg tidlig for ikke å ha noe i lua (skjønt én dusk for våkenatt ble det vel). Russenavnet var fornavnet mitt, festlig nok. På den annen side hadde jeg ei forholdsvis heftig helg i Kongeparken i Rogaland der jeg - eh - flaksa litt rundt. For meg, som har vært i forhold sammenhengende fra jeg var 16, har dette faktisk vært et særdeles kjært minne.

Vi var med på noen av de største russetreffene (Kongeparken, Drøbak), men tok det egentlig forholdsvis rolig ellers.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:09   #8
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var russ i -91. Skolen jeg gikk på var ganske ny, og hva som skulle være skolens russelogo var oppe til avstemning allerede i høstsemesteret. Valget falt på en kanin som slo opp en blotterfrakk, og ut stakk en stor erigert penis. Jeg skal ikke si at det var dette som fikk meg til å distansere meg fra russetiden, men det hjalp godt. Jeg hadde dog russedress (bestilte uten logo, og malte i stedet kvinnefrontsymbolet, og "kvinner kan, kvinner vil" på ryggen ( ).

Jeg var ikke med på bil, men hang med på enkelte russetreff i nærmiljøet. Hadde et nokså humørløst forhold til det hele, husker jeg, men har da noen hyggelige minner også.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:10   #9
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.165
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Rødruss.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:16   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

En aggressivt prektig en.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:22   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var russ sammen med Dixie i 2001, tre år senere enn vi "egentlig" skulle vært russ. Jeg var "kjedeligruss". Jeg var ikke på russetreff i kongeparken (som jo er i nærheten), ingen russekroer, og bortsett fra 16. og 17. mai-feiringen, var jeg kun på fest en gang. Det var russedåpen. Da tok jeg vinkorkknuta, og drakk en flaske vin på under fem minutter. Så sang vi litt på stranda, og vi sang karaoke i byen. Jeg koste meg gløgg ihjel med å dele ut russekort til unger, og fikk dem til å hoppe tre ganger, synge bæ bæ lille lam osv for å jobbe litt for kortene. Gøy for barna, gøy for meg.
Ja, og så tok vi noen enkle knuter som å sitte under pulten en skoletime og litt sånn. Russebil hadde vi ikke råd til.
En harmløs russefeiring, med andre ord. Vi var ganske mye "roligere" enn mange andre, som kom på fulle på skolen etter å ha overnatta i russebilen på skolens parkeringsplass, og som brukte russetiden som unnskyldning til å feste fire uker i strekk.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:26   #12
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Knuter kan jeg ikke huske at jeg beskjeftiget meg noe særlig med, og russekort hadde jeg ikke. Men jeg er jo glad i fester og festet så mye jeg kunne uten at det gikk utover karakterene.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:29   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ-94. Jeg har på tre russetreff, tror jeg og var delvis med på en buss med masse krangling og noen skikkelig plagsomme jenter. Jeg hadde kjæreste og vi var så godt som sammen hele tiden. De knutene jeg fikk for døgning var slett ikke frivillige. Det jeg husker best er å være kald og våt, ha fulle, kranglende venninner (jeg har alltid drukket relativt sakte, og rakk aldri bli skikkelig full før de kranglet) og en stygg slosseposide på en bensinstasjon jeg tipper Candy kjenner til. Fine ting jeg husker var at jeg ble kjent med en døv gutt som var veldig hyggelig, jeg husker følelsen av å ta på seg tørre, varme sokker på toget fra Hamar etter russetreff der og bli vugget i søvn ned til Oslo, jeg husker å kjøpe med brie og saltkjeks fra butikken tidlig en morgen etter en lang festnatt og ha piknik i senga, og jeg husker å ligge å kline midt i veien på brua fra Gamlebyen til Vålerenga kl 05 en morgen og det ikke var noen biler ute.

Jeg festet ganske passe. Ingen prektigruss, men en ganske fornuftigruss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:30   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var blåruss i -97. Russebudsjettet mitt var på 0 kr, og den tyngste knuten jeg orket var å døgne en gang. Det var gøy nok å være russ, men ikke særlig minneverdig. Jeg var i redaksjonen for russeavisen. Fikk noen gode venner der, som jeg fortsatt har.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:34   #15
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg ble diagnostisert med kyssesyken 1. april året jeg var russ. Heldigvis ble jeg friskmeldt til 1. mai, men formen var likevel ikke helt på topp. I tillegg gikk jeg på en linje som hadde eksamener gjennom hele russetiden, så jeg var med på noen fester og tok noen få knuter, men alt i alt en veldig lite utagerende russetid.

Russefrakk hadde jeg i hvert fall, så bekledningen var i orden.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:38   #16
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var rødruss i -87. Vi var første kullet som laget russerevy her og det var det største. �� Noen russekroer, vi hadde dresser mer eller mindre hele tredje året, men vi kan ikke ha gått i det hverdag. :trorikkedet: sikkert bare på russerelaterte tilstelninger.
Så sang vi uskyldige chikkelakke, chikkelakke......

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:41   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var russ-91, og tilbragte mesteparten av tiden bak rattet eller dyttende på vraket av en Ford transit vi hadde.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:43   #18
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Kjem det som noko bombe at eg var kristenruss? Men me var saman med resten av russen også, og la våre arrangement til andre tider, så me kunne få med oss begge deler. Eg var svært skikkeleg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:46   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ i Trondheim i 98. Rolig og fin feiring. Litt fester, mye klassearrangement, og vi ordnet oss egne russekrav, fordi vi syns den offisielle listen var så teit.

Men vi oppførte oss fint og bra, passet på hverandre og møtte opp på skolen når vi skulle. (I motsetning til ellers )

Jeg syntes egentlig russefeiring og utstyrskravet var skikkelig teit. Jeg kjøpte lue og frakk, og Thats it. Og jeg kunne aldri i verden tenke meg å være med på de store russetreffene.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:51   #20
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ-93. Jeg festet endel, men var prektig nok til å gjennomføre alle tentamnene som var lagt midt i russetiden med stil og gode karakterer. Jeg drakk meg ordentlig full og har minner om at jeg klinte med en gutt langt nedi skråningen på Hellerudsletta. Vi lå visst rett ved siden av de andre... Jeg tok noen knuter og synes det meste var morsomt. Jeg hadde ikke sex med noen, og ikke var jeg med på russebil heller.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no