Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-15, 10:12   #61
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Hadde jeg ikke vært redusert pga prolaps og krykker, så ville jeg nok helt klart vært typen som festet mye Jeg var (er) en helt klart "fester", som var med på det som skjedde. Men det betyr ikke at jeg var med på mye galt liksom, vi oppførte oss bra. Men at jeg kunne ha drukket meg i overkant beruset er det ingen tvil om.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 10:19   #62
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ i 2003. Hadde sikkert vært gal om det ikke var for at jeg hadde kjæreste som ikke var russ. Var med på russebil, vi byttet på kjøringen, men hadde sjåfør til Kongeparken. Var både på Lillehammer og i Kongeparken, men det ble aldri noe superhard flatfyll.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 10:29   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var ikke russ. Komboen yrkesfag, pluss at jeg begynte et år for tidlig på skolen, gjorde at jeg var luring og ikke så noe poeng i det hele. Gikk på Oslos største VGS og husker at bussene var kule, for elektrogjengen mekket anlegg selv, og folk var generelt hyggelige.
Dette var i 2000.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 10:32   #64
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg er egentlig litt imponert over at jeg "kjenner" noen (og at dere er så oppegående til tross for deres unge alder) som var russ på 2000-tallet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 10:36   #65
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var russ i -98. De to mest populære låtene fra anleggene på Tryvann det året var "Vil ha dej i mørket hos mej", en veldig søt og uskyldig svensk-pop-låt. Og en sang med to amerikanske damer som sang at de var "horny, so horny horny horny". Men på en kvinne-frigjørende måte, med kvinnen som handlende aktør, ikke som bruksobjekt. Det var selvsagt fæle holdninger blant russegutter som trodde de kunne ta seg til rette, den gangen også. Og frykten for voldtekt på Tryvann var jo overhengende. Jeg hadde kjærste, og var stort sett sammen med ham. Vi ble nok ganske fulle.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 11:01   #66
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Midt-i-mellom tror jeg. Millenniumsruss. Rødruss. Festet masse, tok en hel del knuter og gjorde litt ugang, men det var mest av den uskyldige sorten. Var på russebuss med 27 andre jente. Hadde ikke sex. Fant helt klart en balansegang. Jeg var full av fart og fest hele ungdomstiden. Etter russetiden drakk jeg vel ikke på nærmere to år tror jeg, og siden det har jeg vært den som helt klart liker å ta en fest innimellom, men det er sabla godt å bare slappe av på sofaen eller ha en jentekveld med film og popcorn.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 12:20   #67
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er egentlig litt imponert over at jeg "kjenner" noen (og at dere er så oppegående til tross for deres unge alder) som var russ på 2000-tallet.

Er det ikke sprøtt. Det er ikke såå lenge til folk født på 2000-tallet kan kjøre bil.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 12:21   #68
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var en snill og grei russ som gjorde fint lite sprell utover den vanlige russefylla (ikke verre enn at jeg fint klarte skolen de ukene) og tok de snille knutene. Forlovet meg noen mnd før russetida med husbonden, så fyllesex med medruss var utenkelig. Var russ i år 2000.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 08-05-15 kl 12:29.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 12:45   #69
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var russ i 2003, men gjorde minimalt med russeting. Tilbragte de fleste helgene hos kjæresten som ikke bodde der jeg kom fra, og ellers jobbet jeg endel. Var ikke en gang med natt til 17. mai. Det har aldri vært et savn for min del, tror jeg synes det var behagelig å ha en kjæreste og jobb å bruke som unnskyldning. Jeg kan godt like en fest, men misliker rølping.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 01:05   #70
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var rødruss (allmennfag) i 2001. Festa natt til første mai og natt til 17. mai, ellers var jeg mer opptatt med å få 6 i så mange fag som mulig. *nerd*

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 08:00   #71
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var edru rødruss i '98 i Bergen.
Tror kanskje jeg var med på ett eller to russearrangementer. Var ikke med på noe bil eller buss. Budsjettet var vel det en russedress og russekort kostet. :kjedelig nerd:

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 08:11   #72
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Rødruss i 89. Veldig rolig russetid, noe som nok i all hovedsak skyldtes at jeg våknet opp med en heidundrende halsebetennelse 1. mai, og ble satt på en antibiotikakur som sørget for ingen drikking før den var ferdig rundt 18. mai. Jeg skulle egentlig på russetreff i Harstad, men det droppet jeg. Var med på 16. mai, men edru så jeg kjørte. Det var ingen som hadde russebil/buss.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 08:12   #73
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Var ikke russ. :kjedelig:
Var ikke interessert, og ikke hadde jeg noen venner i klassen heller.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 09:05   #74
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Rødruss i 96. Jeg var redaktør for russeavisa og var to russeknuter (kyss redaktøren for russeavisa og få en blyant i dusken, ligg med red og få en brukket blyant i dusken. ) Det var ingen med brukket blyant i dusken, men det var nok noen hele i omløp, ja. Jeg eide en Transit sammen med sju andre jenter, og den var i passe grei stand siden mamma jobbet på biltilsynet og var svært bevisst på hvilken stand russebiler flest var i. Jeg festet og hadde det gøy, var på treff i Mjøsområdet, og døgnet flere ganger. Jeg var imidlertid veldig opptatt av gode karakterer, så skolearbeidet kom først. Jeg fikk faktisk kreditt for å lage russeavisa siden jeg gikk medielinje.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 09:19   #75
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var russ 95.

Jeg var så ordentlig ellers at jeg bestemte meg for å ta det helt ut i russetida. Jeg satt også i russestyret. Vi var 7 stykker som delte bil, og det var en kilde til flere konflikter. Vi var ikke på noe treff, men vi hadde masse arrangementer i byen vår. Jeg hadde det kjempegøy!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 09:34   #76
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var rødruss, men ett år etter årskullet mitt siden jeg gikk et år på folkehøgskole etter ungdomsskolen. Så det ble litt amputert, kjente ikke klassen min så godt. Jeg var russ i 99.
Men det ble nå litt festing allikevel, men jeg hadde både kjæreste, jobb og bodde for meg selv, så det ble nok litt roligere enn det kunne blitt. Jeg var en skikkelig festejente egentlig.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 10:15   #77
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg ble nok regnet som tamruss. På starten av skoleåret var jeg litt med (grisefest og sånt), men så fikk jeg først kjæreste i november og så kyssesyken i jula. Jeg slet med diverse ettervirkninger i nesten et år, som forstørret milt og forhøyede leverprøver, og fikk ikke drikke alkohol. Siden jeg hater å være med fulle folk når jeg selv er edru, trakk jeg meg ut av det meste. Tok noen av de uskyldige knutene, som "sex" med Pelle Politibil, ellers veldig lite.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 10:28   #78
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var en sånn passe rolig russ. Fikk med meg en del fester, men ikke alle. Var russepresident og brukte alt for mye tid i møte med rektor, inspektør og presse for og beklage og forklare mine medruss sine hyss. Det var ikke alt for grove ting, men ille nok.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no