Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sminkerekkefølgespørris
Ferdig venstre øye først 2 1,31%
Ferdig høyre øye først 7 4,58%
Ett produkt ferdig på hvert før neste produkt 131 85,62%
Sminker meg ikke 12 7,84%
Annet, spesifiser 1 0,65%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 22:34   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Etter å ha lest om safrans begivenhetsrike morgen fikk det meg til å lure på hvordan du sminker deg - altså i hvilken rekkefølge? Det virket som om hun sminket det ene ferdig, og så det andre. Jeg gjør det annerledes - først eyeliner på høyre, så eyeliner på venstre, deretter mascara i samme rekkefølge osv.

Hva er mest vanlig blant de nå så berømte FP'erne?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:36   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Jeg gjør som deg. Til vanlig bruker jeg bare eyeliner og maskara. Men om jeg skal ha øyenskygge og andre festligheter også, så tar jeg steg for steg på hvert øye.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:37   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Litt dekkrem på nesa, så pudder og rouge. Ellers gjør jeg det likt som deg. Sminker liksom ikke halve ansiktet først, blir litt kårni.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:38   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

*må bare fnise litt av safran*

  Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:39   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Så vi kan konkludere med at Safran er tullerusk?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:40   #6
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Så vi kan konkludere med at Safran er tullerusk?


Ser sånn ut.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:40   #7
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Hvor er sminketipsene til Safran

Jeg gjør som alle over, altså fullfører hvert produkt før jeg begynner på det neste

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:40   #8
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Så vi kan konkludere med at Safran er tullerusk?

"Tullerusk".

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:42   #9
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Når jeg i det hele tatt sminker meg, så er det å gjøre seg ferdig med et produkt før en tar det neste. Av og til er det bare mascara jeg bruker og det ser litt kårni ut med mascara på bare et øye, det må jeg innrømme

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:05   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Eyeliner venstre-høyre, så mascara venstre-høyre. Det er derfor jeg ikke tror gubben når han hevder at jeg bare hadde sminka ett øye den gangen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 03-09-07 kl 23:15.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:06   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Bruker ikke sminke, jeg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:13   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Litt foundation og litt solpudder + mascara.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:18   #13
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Jeg bruker ytterst sjelden sminke.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:19   #14
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Eyliner på venstre øye -så høyre. Mascara i samme rekkefølge.
:vanedyr:

  Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:31   #15
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Gjør meg ferdig med et produkt og sammenligner øynene hele tiden for å få dem så like som mulig underveis.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 07:15   #16
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Gjør meg ferdig med et produkt og sammenligner øynene hele tiden for å få dem så like som mulig underveis.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 08:00   #17
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Gjør meg ferdig med et og et produkt, men starter alltid på det høyre øyet. av en eller annen merkelig grunn.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 08:13   #18
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Først fuktighetskrem, så mascara på høyre øye, så venstre, så finpuss på høyre med litt mer mascara, det samme på venstre. Q-tips fikser det "overflatiske". Ferdig.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 08:45   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Fillern, jeg stemte feil. Jeg sminker meg visst som røkla her.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 08:48   #20
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sminker du deg? (Spørris)

Hihi, for et spørsmål.



Sånn gjør jeg det:

* vasker ansiktet
* tar på fuktighetskrem
* tar på fundation
* øyeskygge, først på øyelokket fra innerst til ytterst. Høyre øyet først.
Så globallinjen, ytterst til innerst, høyre øyet først her å..
* så eyeliner
* tilslutt maskara.

Hvis jeg sminker meg da. Pleier ikke bruke så mye til daglig, bare litt eyeliner og maskara hvis jeg skal noe.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no