Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ølkasse - noen med idé til bruksområde

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-14, 09:07   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ølkasse - noen med idé til bruksområde

Min første tanke da jeg så bildet var å bruke den til ved. Altså brenne den som ved.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 09:14   #22
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ølkasse - noen med idé til bruksområde

Det blir et eksklusivt peisbål, må nok nyte en iskald øl til da.
Hadde jo aldri kjøpt denne saken selv, fin kasse sikkert, men den er jo totalt ubrukelig etter mitt syn, også er den i teak som det er påpekt flere ganger. Ikke har jeg så mange glansede magasiner heller, og jeg syns ikke kassa passer inn i min stue. Får nok heller finne et nytt hjem til den.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 10:57   #23
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Ølkasse - noen med idé til bruksområde

Vi har en trekasse, ikke denne typen men, som vi har pledd i i stua. Jeg ruller sammen pleddene og setter de på høykant oppi, og det synes det er ganske dekorativt, og praktisk.
Jeg har også sett noen som bruker lignende trekasser til doruller på badet. Ganske eksklusivt med 800 kr dorullholder, men hvis det matcher badet ditt så er jo det en mulighet.
Ellers kan den kanskje ha luer og skjerf oppi den på gangen. Det er jo mange muligheter, men hvis det ikke passer inn i innredningen så er det litt bortkastet med så dyr boks.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-14, 19:36   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ølkasse - noen med idé til bruksområde

Herlighet, dette må jo være en av de teiteste firmagavebe ever.
Selg den og kjøp noe du liker for pengene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 16:45   #25
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ølkasse - noen med idé til bruksområde

Luer og votter i gangen? Pledd i stua? Leker på barnerommet? "Stasj" på badet? Papirsøppel?

Hadde vi fått en sånn, hadde katta kommet til å okkupere den.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-14, 18:04   #26
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ølkasse - noen med idé til bruksområde

Doruller.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no