Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finnes det fine skinnsofaer?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-17, 14:44   #21
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Vi har nettopp kjøpt to 3-setere Nordicline fra Hjellegjernde med lyse eikeføtter og i mørkebrunt, nesten sort, skinn. Vi synes (selvsagt) at de er utrolig flotte.

http://www.hjellegjerde.no/portfolio/nordicline/

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 15:11   #22
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Vi har nettopp kjøpt to 3-setere Nordicline fra Hjellegjernde med lyse eikeføtter og i mørkebrunt, nesten sort, skinn. Vi synes (selvsagt) at de er utrolig flotte.

http://www.hjellegjerde.no/portfolio/nordicline/

Disse var fine! Kan jeg spørre hva du betalte?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 15:22   #23
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Disse var fine! Kan jeg spørre hva du betalte?

Ja, det ble rundt 35 000 kroner totalt. Mye penger. Vi kjøpte utgaven som distribueres av Møbelringen. Det er noen forskjellige detaljer i det Møbelringen har og det Skeidar har, og navnene varierer litt også. De er veldig "stramme" i fremtoningen, stilige. Hvis du vil og jeg husker det etter jobb kan jeg sende et bilde.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 16:03   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Mine foreldre har nettopp kjøpt /bestilt sofa herfra;
http://rocka.no/mobler/sofa/hudsofa/
Venter i spenning på å se den i virkeligheten, den har ikke kommet enda.

Jeg er litt usikker på om min smak er forenlig med det som er avbildet på nettsidene der, jeg blir litt sånn hver gang jeg er innom, men satser på at det er bedre i virkeligheten. (Mine foreldre har sett dem IRL.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 18:12   #25
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Vi har nettopp kjøpt to 3-setere Nordicline fra Hjellegjernde med lyse eikeføtter og i mørkebrunt, nesten sort, skinn. Vi synes (selvsagt) at de er utrolig flotte.

http://www.hjellegjerde.no/portfolio/nordicline/

Jeg skulle akkurat inn og tipse om denne! Hadde du kunne tenke deg å legge ut bilde av deres?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 19:05   #26
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Vanskelig å lage godt bilde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20170412_180312.jpg (1,78 MB, 41 visninger)
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-17, 23:13   #27
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine skinnsofaer?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Vi har nettopp kjøpt to 3-setere Nordicline fra Hjellegjernde med lyse eikeføtter og i mørkebrunt, nesten sort, skinn. Vi synes (selvsagt) at de er utrolig flotte.

http://www.hjellegjerde.no/portfolio/nordicline/

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Vanskelig å lage godt bilde.

Fin!!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no