Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Seng til tenåringsjente

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-17, 15:57   #41
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seng til tenåringsjente

Jeg tror det er den vi har, og.

Vi skal flytte nå, og denne skal få plass på gjesterom i stedet for hos ei av jentene (de har byttet litt på), men jeg drømmer om å slippe å dele rom med gubben, for da kunne jeg sovet i den hver natt. Kjøpte ny stor dobbeltseng til oss på januarsalget, betalte over 20 000 kr, og jeg sover ikke så godt i den som jeg gjør i den rimelige fra Skeidar.

Han var ikke så fornøyd da jeg kom med forslaget.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 16:29   #42
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seng til tenåringsjente

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I dag la jeg merke til at overmadrassen er hvit, ikke grå. Og da er jeg 100% sikker på at det er denne fra Skeidar som står på podens rom:



http://www.skeidar.no/produkter/wend...mme-120x200-cm

Denne har Herremannen også. Han er kjempefornøyd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 16:32   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seng til tenåringsjente

Tilbud på Ikea nå om du er familiemedlem

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 23:17   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seng til tenåringsjente

Jentungen har nå solgt sin Hemnes på Finn, og hun vurderer Skårer fra Ikea. Har prøvd den, og den virker god. Men nå ser det ut til at det er tilbud på madrasser, og Skotterud er også et alternativ. Den har vi ikke testet. Fargen på Skotterud passer mye bedre til møblene, men den er også en del dyrere. Er det en bedre madrass? Noen som kjenner til disse madrassene?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 23:18   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seng til tenåringsjente

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tilbud på Ikea nå om du er familiemedlem

Det er vi ikke, men det kan vi jo bli

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-17, 01:09   #46
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Seng til tenåringsjente

Angående laken; Eldstemann har 120 cm rammemadrass, og han har både 120 cm laken som brukes kun på overmadrassen, og 150 cm laken som jeg trer over hele senga. Begge deler funker like bra.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no