Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 16:14   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Stort smil

Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Endelig har den komt! Raskere prosessor, mer ram og mindre harddisk. Tror aldri jeg har hatt så lyst på ny datamaskin!

Noen som gir et godt bud på en sliten 17" Powerbook?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 20:08   #2
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Vilhavilhavilha!

Du har helt sikkert fortjent en sånn du også!



...Hvorfor er det ikke noen sånn håpefult siklende smiley her?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 20:57   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Den var jo ikke akkurat stygg.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 14:03   #4
jvvp
Nybegynner
 
jvvp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23
jvvp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Den var pen, ja! Kanskje Nissen er snill i år

jvvp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 15:25   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Å, jeg savner iBook'en min....

Gifta meg med en pc-mann, og konverterte...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 00:14   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Å, jeg savner iBook'en min....

Gifta meg med en pc-mann, og konverterte...

Hva!????
Jeg flyttet sammen med en pc-mann, og han konverterte...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Noen som gir et godt bud på en sliten 17" Powerbook?

Døh, ikke hvis den er sliten.

jammenjammen, jeg tror jeg har det. Jeg har penger stående til utdanning - de kan brukes skattefritt til studiemateriell. En macbook kan vel kalles for studiemateriell, ikke sant? Særlig når jeg tenker å reise utenbys på studiesamlinger, da blir det jo litt voldsomt å dra på iMac'en. Og sønnen har tatt med iBook'en sin til jobben i langtvekkisjøn, den lånte jeg forrige gang.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 00:59   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Heisann - har du siklet såpass lenge nå (en måned) at du har bestemt deg for å selge den du har eller?

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:24   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Heisann - har du siklet såpass lenge nå (en måned) at du har bestemt deg for å selge den du har eller?

Vil du kjøpe?
Som nevnt lenger opp så er den jeg har sliten, men vi er et godt team.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:49   #9
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Vi trenger en PC som kan være dedikert til ungene og deres dataspill, gjerne en bærbar. Vi må også kunne plugge den til nettet.

Nå har ikke jeg vært i nærheten av en Mac siden jeg gikk på Blindern og jobbet i informasjonsavdelingen der, så jeg har virkelig ikke peiling på priser og kompatibilitet mm.

Kan ikke du gi noen input på PM, så diskuterer vi videre?

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:52   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Du finner garantert en mye billigere og bedre spill-PC enn min.

Nypris på min maskin var 25.000,- for snart 2 år siden.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:53   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Åå! Misunnelig. Heldiggris!

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 16:19   #12
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nye MacBook Pro med Core2Duo prosessor!

Ja, jeg tror nok det er best! Din varer vel litt til til dine oppgaver...

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no