Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferieønsker

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-20, 13:49   #61
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Ferieønsker

Han har ønsker, men siden han overhodet ikke evner å planlegge eller tenke realistisk blir det alltid jeg som bestemmer og planlegger. Jeg kunne vært med på mye av det han ønsker, men da måtte han ha planlagt selv. Han er med på alt jeg har lyst til og planlegger da, men en og annen ferie hadde det vært fint å være den som "bare blir med".

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 14:46   #62
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferieønsker

Jeg er av de heldige som har en partner som gjerne planlegger sammen med meg og som er nogenlunde ærlig om sine ønsker. Både Helten og jeg kan finne på andre ting, men sjeldent av feriekontoen, da er det stort sett flexekontoen som brukes. Vi er begge så heldige at vi kan det.

Jeg elsker å feriere sammen med Helten, vi har det nesten alltid bra sammen, stresser lite, gjør ting sammen eller hver for oss uten noe om og men. Da unga var små planla vi selvfølgelig alt, da de ble større ble de tatt med på planleggingen. Nå drar vi bare oss to sånn til vanlig, de er fløyet fra redet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 15:05   #63
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferieønsker

Delvis samstemte, men jeg har MYE større behov for å være sosial enn han - og det kan skape kluss.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 22:15   #64
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferieønsker

Vi er veldig forskjellige på det området (også), men vi greier alltids å finne på noe vi kan godta begge to. Det er som på alle områder i et langt samliv - man må gi og ta. Når den ene parten føler seg deprimert av ferien er det kanskje på tide for den andre parten å gi litt mer. Når det er sagt så gjør jeg en god del reising på egenhånd eller med min familie og mine venner. Det er jo ikke hyggelig å være på tur med en som overhodet ikke liker typen tur.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no