Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Det er mangt man skal skrive om i avisa

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-13, 23:54   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Det er mangt man skal skrive om i avisa

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lo...l#.UVYa0zeWwgl

Hvem bruker 450,- på lodd spør nå jeg, hovedpremie eller ikke.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:04   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Agurktid. Veldig!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:05   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Jepp, det er tydelig at det er rolige tider her i Stavanger.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:06   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Agurktiden begynner tidlig i år, ja.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:07   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Jeg er mest fascinert over at folk virkelig går til media med slike saker, jeg.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:18   #6
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg er mest fascinert over at folk virkelig går til media med slike saker, jeg.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:22   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Huff, så leit da.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:23   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Fasinert av at voksne personer ikke har nok i hodet til at de skjønner konseptet "loddsalg på tivoli". Trodde han virkelig at selgeren visste eksagt hva som var igjen av lodd? Hva med å dra i lekebutikken å kjøpe bamser? Du får garantert to fine for 450 kr.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 00:25   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Jeg er like fasinert over at det er tivoli nå.*ser ut på snømengdene*.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 01:11   #10
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fasinert av at voksne personer ikke har nok i hodet til at de skjønner konseptet "loddsalg på tivoli". Trodde han virkelig at selgeren visste eksagt hva som var igjen av lodd? Hva med å dra i lekebutikken å kjøpe bamser? Du får garantert to fine for 450 kr.

Det var nøyaktig det samme jeg tenkte da jeg leste det!

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er like fasinert over at det er tivoli nå.*ser ut på snømengdene*.

Men her er det jo VÅÅÅÅR. Bar asfalt, strålende sol, snøklokker og krokkus i bedene og 3-4 grader på dagtid.
(Er jeg slem som gnir det inn? )

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 09:41   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.044
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Jeg blir så flau når jeg leser slike "nyheter"!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 09:59   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.




Men her er det jo VÅÅÅÅR. Bar asfalt, strålende sol, snøklokker og krokkus i bedene og 3-4 grader på dagtid.
(Er jeg slem som gnir det inn? )

Neida, det er sååå vakkert med all den hvite sneen, og tenk på all den gratistrimmen jeg får av å måkke den. Vi har det sååå fint her

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 10:17   #13
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.208
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg blir så flau når jeg leser slike "nyheter"!

Nøyaktig hvorfor er det så galt å gå til avisen med dette? (Det spørsmålet går til alle dere som i denne tråden er negative og fordømmende.) Han som kjøpte de resterende loddene i bøtta påstår at loddselgeren sier det er to eller tre hovedgevinster igjen i bøtta. Så viser det seg at det er det ikke. Han får ikke to hovedpremier, og han går da til avisen.

Forøvrig: Nøyaktig hvilken butikk er det man får tak i to slike store Angry Birds-bamser til 450 kroner? Jeg vil tro prisen vanligvis er ganske mye høyere.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 10:25   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.581
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Dersom han snakker sant, at selgeren påsto det var 2-3 store gevinster igjen og det var 0, kan jeg godt forstå at han er sur. Jeg tror heller ikke man får to sånne bamser for 450,- kr noe sted og dersom det er ungenes Høyeste Ønske™, skjønner jeg godt at han kjøpte alle loddene når han trodde premien var gitt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 10:28   #15
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Tror kanskje det er en prinsippsak for fyren jeg.
Altså hvis det stemmer at selger sa det var 2-3 igjen, og det ikke var det, så er det vel litt prinsippsak vil jeg tro.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 10:39   #16
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.386
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg er mest fascinert over at folk virkelig går til media med slike saker, jeg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 10:40   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Eh ... har fyren aldri vært på tivoli før?

Og i kommentarfeltet er jo nesten alle enige om at tivoliet bare burde gitt ham bamsene. Hvis de deler ut bamser til alle som kjøper lodd, så er det jo ingen som kjøper lodd lenger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-13, 12:36   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.208
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er mangt man skal skrive om i avisa

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eh ... har fyren aldri vært på tivoli før?

Og i kommentarfeltet er jo nesten alle enige om at tivoliet bare burde gitt ham bamsene. Hvis de deler ut bamser til alle som kjøper lodd, så er det jo ingen som kjøper lodd lenger.

Eller tvert om - da vil alle kjøpe?

Poenget er jo at selger visstnok sa at det var to eller tre hovedgevinster igjen i loddbøtta. Jeg har vært ganske mange ganger på tivoli, men aldri har jeg hørt akkurat dét.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no