Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-18, 23:27   #1061
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.143
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Første dag i ny jobb.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 01-06-18, 23:50   #1062
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Helg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 00:08   #1063
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Helg
At jeg omsider fikk kjøpt meg klær
Glade barn
Sommer
Varme

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 01:07   #1064
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Gårsdagen svar fra vesla gjør meg glad enda. Hun låner telefonen min og har bilder av seg selv med Snap Chat og filtrene hun finner der . Da sier jeg at hun ikke trenger å prøve å gjøre seg søt, for det er hun allerede, hvorpå hun svarer spontant: "Æ veit". Jeg kjente det gjorde så godt, og sa at til henne at det må du heller aldri glemme. Etterpå kom det også en kommentar om at hun ikke vil endre på utsendet sitt, med argumentet at det er best å være naturlig.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 12:48   #1065
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Eldstemann skal ha jentebesøk straks og har shinet rommet sitt skikkelig. Han vasket tom. do, og shinet på bad.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 13:14   #1066
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Haha, Gina!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 15:03   #1067
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Årets første bad!

Christa er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 16:36   #1068
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

av Gina sitt innlegg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 16:38   #1069
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.963
Blogginnlegg: 37
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

En kjempefin seremoni for 11 skjønne navnebarn.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 02-06-18, 18:00   #1070
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Årets første bad!

Her og. Det ble flere og lenge.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 18:34   #1071
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg daua nesten her i stad så jeg dro på senter og shoppet litt på forskudd av feriepenger. Altså på kredittkort. Hysj.

Kjøpte den lekre kjolen på BikBok av alle steder. Kun 200,. Og en fin knebukse. Og sommerblomster på salg.
Når jeg kom hjem var det 35,9c ute på skyggesiden her. Varmt i dag altså. 😊

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 19:25   #1072
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.812
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Utesofa!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 19:53   #1073
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

4 timer på en strand jeg ikke har vært på siden ungdomstiden. Brukte å bade der som barn. Har tenkt å ta med vesla dit i mange år, i dag ble det omsider. Og vi storkoste oss.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 20:16   #1074
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

En melding på telefonen om en funnet frisbee og hvor den skal. I morgen kan jeg plukke den opp.
Merking av guttas ting er et must og har vist seg være meget fornuftig.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 02-06-18, 20:48   #1075
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Her og. Det ble flere og lenge.

Her og! Var ikke nok med en gang.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 02-06-18, 20:53   #1076
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.720
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At jeg gikk med shorts ute blant folk og ikke følte meg ille til mote. Yey me!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 02-06-18, 22:00   #1077
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Småfugler, hjemmelaget dulce de leche-iskrem, skygge og kjøleskapskald sjokolade.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 03-06-18, 00:46   #1078
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.143
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Å følge livesending fra Muse som er på Rock am Ring.
Reinspikka glede. https://www.magenta-musik-360.de/mus...05928595083579

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 03-06-18, 01:09   #1079
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.824
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Eldstemann skal ha jentebesøk straks og har shinet rommet sitt skikkelig. Han vasket tom. do, og shinet på bad.

Herlig, rett og slett herlig.

Jeg tok med den helt ferske og aller første leieboeren vår på yndlingsstranda mi i dag. Hen koste seg og pratet med andre og fikk lære krabbefiske av dem. Det var så herlig å se på. Dessuten fikk jeg bade mye og det er herlig det.

Strå er aktiv nå  
Gammel 03-06-18, 12:44   #1080
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

At storebror kommer hjem etter å ha vært borte to døgn. Og så gleder det meg at temperaturen skal gå ned noen grader neste uke. 20-25 er veldig mye mer levelig enn 30 (eller 40 som gradestokken vår viste i går).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no