Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-22, 10:47   #341
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.833
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Kaffeprat på Teams med to kolleger. Det var deilig å skravle litt med noen jeg ikke bor med.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 07-01-22, 14:08   #342
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.607
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg logget inn på Lånekassen, og ble minnet på at jeg faktisk er ferdig med å nedbetale studielånet før sommeren. Dermed kan de pengene gå til huslånet i stedet, og øke sjansen for at jeg er gjeldsfri før pensjonsalder. #langtidshorisont

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 07-01-22, 14:16   #343
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.891
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Nystekte florentinere og eldstemann som fikk 6 som sin aller første karakter på ungdomsskolen. og

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 07-01-22, 17:33   #344
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.820
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er på kontoret.



Jeg er glad og stolt over at jeg denne gangen klarer å sette tydeligere grenser for meg selv. Når jeg kjenner at livet går til helvete pga ensomhet på hjemmekontor, så må man gjøre noe. Selv om det strider mot retningslinjene. Eller gjør det egentlig det? Reglene sier at man skal jobbe hjemme når "det er praktisk mulig". Men nå gjør jeg ingen god jobb hvis jeg er hjemme hele tiden, så da er det kanskje greit å definere "praktisk mulig" som et par dager på kontoret? Jeg har i hvert fall valgt det, og sjefen min var helt enig. Og ga meg skryt for å klare å uttrykke behov og være løsningsorientert.

Jeg synes de skrev det så fint på jobben min.
"Ivaretakelse av vårt psykososiale arbeidsmiljø og den enkelte ansattes behov skal inngå i vurderingen av hjemmekontor."

De lærer smått om sen at det er mange hensyn å ta.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 14:28   #345
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.443
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

En uventet telefon fra en kollega av min avdøde eksmann. Han blir snart pensjonist og lurte derfor på om jeg trodde min yngste kunne tenke seg å få være med på arbeidsplassen og se hva faren faktisk jobbet med før han ble syk og uføretrygdet. Tror vi sikter på å gjennomføre det rundt påske. Det kommer til å bli flott.

Vi fikk en lang, hyggelig prat også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 15:11   #346
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.766
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

millact, så fint gjort av han. Skikkelig rørende.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 15:14   #347
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg traff noen hyggelige folk som jeg ikke har sett siden før pandemien da jeg var ute på tur!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 16:43   #348
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.241
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Lykkeanfall av at jeg er i gang med å trene opp formen.

Det er så deilig med endorfinrushet etter kondisjons- og styrketrening.
Følelsen av at luftveiene utvider seg er helt fantastisk, samt at jeg blir i så mye bedre humør av at jeg trener.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 16:49   #349
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Så hyggelig millact.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 17:14   #350
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.910
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Så fint gjort Millact

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 17:21   #351
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.007
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Besøk!

Mannens bestekompis ventet lenge med å få barn. Så i dag har vi hatt lunsjbesøk av hyggelige folk og en knusbedårende 8 måneders baby.

Og mine egne unger var blide og pratsomme de også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 09-01-22, 19:29   #352
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.443
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

millact, så fint gjort av han. Skikkelig rørende.

Ja, veldig! Jeg har ikke kommet på at han ikke har vært der. Yngste var bare 13 mnd da faren ble syk og sluttet å jobbe. Han var helikopter mekaniker og jobbet på helikopterne til CHC på Sola som flyr offshore. Det er ikke utenkelig at yngste skal gå elektro eller TIF. Et slikt besøk tror jeg kan hjelpe ham til å tenke litt fremover.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 19:46   #353
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Utrolig fint gjort, millact!

Jeg har hatt en utrolig fin helg med kjæresten, laaang skitur i går, frisbeegolf i dag. Og Poden hadde også fin helg. Rant i trekket med venn i går og i dag har han hengt med venner og begynt å pusse opp i kjelleren der han skal ha musikkstudio. Gode dager.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 19:51   #354
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.573
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Skitur med mann og to av ungene. Eldste ville ikke være med. Dro ikke på fjellet. Men ei lokal lysløype. Trolig skal jeg ha et avbrekk i arbeidsdagen, som jeg egebelig slett ikke har tid til, og må ta igjen, kanskje egenelig burde ta igjen i kveld, og gå med eldstemann i morgen. Han må ha 1-2 trening / fysisk aktivitet på hjemmeskole i morgen. Som er siste dag før snøen regner bord her i vest.

Jeg har ikke tid til det. Men det kommer til å gjøre meg godt. Dagslys og frisk luft og skitur.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 09-01-22, 20:12   #355
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.766
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Skitur med mann og to av ungene. Eldste ville ikke være med. Dro ikke på fjellet. Men ei lokal lysløype. Trolig skal jeg ha et avbrekk i arbeidsdagen, som jeg egebelig slett ikke har tid til, og må ta igjen, kanskje egenelig burde ta igjen i kveld, og gå med eldstemann i morgen. Han må ha 1-2 trening / fysisk aktivitet på hjemmeskole i morgen. Som er siste dag før snøen regner bord her i vest.

Jeg har ikke tid til det. Men det kommer til å gjøre meg godt. Dagslys og frisk luft og skitur.

Noen ganger må man omprioritere, og særlig med ungdom og utetid. Jobbe kan vi alltids gjøre kveld/natt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 20:17   #356
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.573
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Noen ganger må man omprioritere, og særlig med ungdom og utetid. Jobbe kan vi alltids gjøre kveld/natt.

Jepp. Egentlig skulle jeg vært på kontoret til 20-21 i morgen, men det blir hjemmekontor. Ski med ham i en utvidet lunsjpause eller noe sånn. Og så må jeg enten kjøre mellomste på håndball eller yngste på fotball. Det skjer samtidig og ikke samme del av øya, så da må vi skrape frem den andre bilen som vel knapt har vært på veien på en måneds tid også.
Litt jobb på kvelden og langdag til... Sent... Tirsdag og høre om jeg kan komme på kontoret andre dager, det handler litt om hvor mange vi blir der. Eller så blir det kveld og natt hjemme. Alt går.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå  
Gammel 09-01-22, 20:37   #357
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.999
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

En time alene med unghunden i kaldt og klart vær der himmelen var et mylder av pastellfarger. Etterpå har jeg laget ovnsbakte kyllinglår, "taco"pizza til ungene av tacorester fra helga, og stekt et eltefritt grytebrød.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 21:10   #358
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.584
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg har vært på kino med storebror!

Jeg synes fremdeles det er på høy tid at vi dropper de voldsomme smitteverntiltakene vi har nå, men rent egoistisk er jeg glad for dem, slik at vi kunne gå på kino i en praktisk talt tom kinosal.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 21:13   #359
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.443
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har vært på kino med storebror!

Jeg synes fremdeles det er på høy tid at vi dropper de voldsomme smitteverntiltakene vi har nå, men rent egoistisk er jeg glad for dem, slik at vi kunne gå på kino i en praktisk talt tom kinosal.

Så godt dere fikk gått! Håper filmen var bra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 09-01-22, 21:14   #360
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.584
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Vi så The Matrix. Jeg var ganske lunken, er ikke fan av den første og har ikke sett de andre. Men likte den godt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no