Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Puslespillutfordring

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-10, 14:15   #61
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puslespillutfordring

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Ravensburger og er det MB de heter? Kjøper aldri noen andre.

Et puslespill-fan melder seg også, selv om jeg ikke har fått puslet på mange år. Jeg har to puslespill som er rammet inn og som hang i den gamle leidligheten vår. De ligger foreløpig lagret hos svigermor. Har tenkt flere ganger på at jeg skal kjøpe et nytt et, men har enda ikke blitt noe mer av det.

Jeg jobbet i en bokhandel for en del år siden, som hadde et veldig godt utvalg av puslespill fra Ravensburger. Vi bestilte inn mange puslespill som også egentlig ikke var i salg i Norge, men som vi vi bestille spesielt. En stor kunde der var en eldre dame som BARE puslet 500 biters puslespill fra Ravensburger. Hun ville ikke ha andre størrelser eller puslespill fra andre fabrikanter. Jeg husker jeg pleide å gi henne beskjed før jeg skulle til distributør for å bestille puslespill til butikken og hun fikk da gjøre bestilling på de hun ville ha.

Ravensburger er best, men Clementoni har også mange bra, spesielt for barn.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 14:16   #62
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puslespillutfordring

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg får ikke sett noe på den linken.

Du må fjerne et http:// i linken.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 14:32   #63
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Puslespillutfordring

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg får ikke sett noe på den linken.

Prøv denne siden, den er bedre enn den forrige

Lekmer er en norsk nettbutikksom selger disse.

__________________
Timmi

02 og 06

Sist redigert av Timmi : 11-11-10 kl 15:21.
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 16:32   #64
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Puslespillutfordring

Jeg har puslespillmatte, men min er for liten. Det er god nok plass til puslespillet, men jeg liker jo å ha brikkene som jeg skal pusle liggende rundt.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no