Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 14:51   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Jeg gikk jo på en Bodensmell (igjen). Jeg burde jo lært. Denne gang er det i grunn ikke noe i veien med kjolefasongen, den er kjempefin.
Og kjolen sitter i grunn helt perfekt. Fargen er fin, og cardiganen matcher 100 %.

Greia er… Jeg går ikke barlegga på sommeren. Denne kjolen går rett over kneet, og det er helt usannsynlig at jeg vil gå uten noe under på sommeren. Når det er vår/høst/vinter kan jeg jo ha strømpebukse, og det funker tror jeg.

Grønn og hvit kjole. Grønn cardigan.

Men sko da. Hvilke sko har jeg til denne?! Farge? Stil? Jeg har kun ett par hvite sandaler (men da funker jo ikke strømpebukse uansett). Jeg har ellers kun ett par vanlige høyhælte sko, i svart. Ellers er det type ballerina/flate sko i dongeriblå eller brun.

Settet kostet ca 1200 kr tilsammen. Cardigan er cashmere og veldig fin. Jeg måtte dog betale over 700 kr for å få den ut på posten.
Så skal jeg selge bør jeg ha rundt 1500 kr for den.


Er denne kjolen, min cardigan er litt kortere da.



Jeg kan jo fint droppe å bruke den på sommeren da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 20-03-13 kl 15:08.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:56   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Dette blir vel litt feil med den «pyntefargen» ?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:57   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.269
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Det er jo nydelig! Jeg ville beholdt det. Det med leggene kan du venne deg til. Her kan du bruke alt fra høye heler til hvite ballerina, det er jo et antrekk som funker til alt.

Hadde jeg bodd i nærheten eller visst hvor stor jeg er, så skulle jeg ropt forsiktig. Men å kjøpe noe som jeg ikke vet om passer, har jeg ikke rådt til.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:59   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Det er ikke leggene som er problemet i grunn. Det er lårene. Etter GBP operasjon er det veldig løst fra kne og opp, så om jeg går uten noe så siger det nedover rett og slett. Og det blir helt umulig med knekorte kjoler/skjørt, særlig når jeg skal sitte.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:59   #5
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Jeg forsto ikke helt hvorfor du ikke vil beholde det jeg. Du ser jo kjempefin ut!

Og hvorfor går du ikke barlegget om sommeren? Hvis det er fordi du har bleke ben, så må jeg be deg om å begynne med det så jeg ikke er den "eneste" som viser mine gråhvite legger!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:59   #6
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Behold, og øv deg på å gå med bare legger på sommeren.
Settet var kjempefint på deg. Sko aner jeg ingenting om ...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:00   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Veldig fint! Syns bare du skal beholde det, når det passer bra. Hvorfor vil du ikke ha bare legger om sommeren? Har du aldri det?

De skoene på bildet ble feil syns jeg, ville ikke blandet inn noen andre farger enn grønt, hvitt eller evt. brunt/naturfarget.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:01   #8
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Lekkert, og så fint med grønt til hårfargen din! Behold det, og bruk det de tre andre årstidene. Det er bare mars.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:02   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Som nevnt over. Leggene er ikke problemet. Det går i grunn helt greit.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:04   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Den er da ikke kort? Den går jo til knærne.

Jeg ville satset på hvite sko. Ensfarget hvite.
Kanskje sånne som jeg har i sorte, sånne kilehelssko fra Brandos. Husker ikke hva merket heter i farten..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:04   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Det er veldig fint altså, og nesten kanskje litt for fint/elegant. Litt uvant. Men jeg synes jo det var veldig fint på. Jeg er bare så redd jeg ikke får brukt det. Men nå er jo sommeren kort da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:05   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den er da ikke kort? Den går jo til knærne.

Jeg ville satset på hvite sko. Ensfarget hvite.
Kanskje sånne som jeg har i sorte, sånne kilehelssko fra Brandos. Husker ikke hva merket heter i farten..

Nei, den er helt fin i lengden den. Men når jeg setter meg ned kryper den jo opp. Og overflødig hud osv siger ned.
DET vises ikke på et bilde stående.


Tenkte du slike? Vagabond?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:05   #13
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Veldig fint - jeg hadde beholdt! Fargen passet veldig godt til deg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:08   #14
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Men hva med en sånn sommerlig thights under på sommeren? Er det helt ut, eller kunne det funke? Jeg hadde prøvd med det siden kjolen passer deg så godt.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:08   #15
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Jeg synes godt man kan ha strømpebukser sommerstid hvis det ikke er spesielt varmt (noe det sjelden er) og/eller hvis man har den på i selskap. Synes jeg da. Og så har du jo alle de andre sesongene. Herlig vårkjole!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:09   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Jeg synes godt man kan ha strømpebukser sommerstid hvis det ikke er spesielt varmt (noe det sjelden er) og/eller hvis man har den på i selskap. Synes jeg da. Og så har du jo alle de andre sesongene. Herlig vårkjole!

Jeg vet strømpebuske er fy fy for mange sommerstid, men som du sier. Det kan gå i et selskap, med ei tynn strømpeukse

Hvis ikke er det jo 3 andre årstider å bruke den på?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:12   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Jeg tenker også at du kan ha tights - til under knærne. Grønne hadde vært kult.

Du kledde det settet fantastisk godt!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:17   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Ja, de Vagabondskoene var det jeg tenkte på.

Jeg går så og si aldri med knekort, da skal jeg ha vært en tur i syden først i såfall.. og det kommer også av at jeg jobber med mannfolk og liker bare ikke å gå med kjole eller bare armer...

Så jeg går med sånn tynn strømpebuksetights, som går til under kneet. 40den er de vel kanskje... helt tett iallefall.
Eller de går til midt på leggen men jeg drar de opp sånn at de går til rett under kneet. Da går jeg med kjoler på jobben.

Kjolen var kjempelekker. Den må du bruke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:18   #19
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Under kan du jo ha bukseunderskjørt, eller den bokseren til Sloggi med lange ben.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:20   #20
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg vet strømpebuske er fy fy for mange sommerstid, men som du sier. Det kan gå i et selskap, med ei tynn strømpeukse

Hvis ikke er det jo 3 andre årstider å bruke den på?

Ja, jeg personlig kan ikke se problemet med en tynn strømpebukse. Jeg ville ikke hatt det på i 30 grader og sol, men i 15-18 grader og sol synes det er helt på sin plass. Selskap eller ikke. Og det er da mange slike deilige småkjølige sommerdager.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no