Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er «uekte» på deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-18, 13:45   #161
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg leser tråden helt motsatt; folk bruker MYE mindre tid foran speilet nutildags.

Det tror jeg også. Min mor og hennes generasjon har (og har hatt) langt mer omfattende pleie/stylingrutiner enn jeg og mine jevnaldrende har.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 14:27   #162
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg bruker seriøst mye mindre sminke og "spakkel" enn det mamma gjorde i min oppvekst.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 14:30   #163
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg er også PÅTAGELIG mye mindre opptatt av appearance enn min mor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 14:34   #164
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg leser tråden helt motsatt; folk bruker MYE mindre tid foran speilet nutildags.

Jepp!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 14:48   #165
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg tror ikke det er noen stor forskjell på meg og mamma der egentlig, ut over at jeg er mindre opptatt av å være brun. Det er ikke like viktig å være brun nå som på 70- og 80-tallet, heldigvis. Mamma bruker heller ikke voldsomme mengder sminke, stort sett bare litt eyeliner og mascara som meg. Bortsett fra at hun bruker leppestift hver dag, det gjør aldri jeg. Ja, også har hun en tatovering, det har ikke jeg. Men den tok hun først for et par år siden, hun hadde ikke den da jeg vokste opp. I min oppvekst tror jeg ikke hun sminket seg i det hele tatt til daglig, bare når hun skulle på fest.

Min datter på 12, snart 13, bruker mye mer tid foran speilet enn jeg gjorde på hennes alder, det er i alle fall sikkert. Og da mamma var på den alderen var hun fortsatt opptatt med å hoppe paradis og leke med dukker, i følge henne selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 15:09   #166
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Så annerledes verden dere har vokst opp i. Min mor og hennes venninner sminket seg litt, men kunne ikke bruke massevis av tid og penger på kropp og pønt.
Veldig mange av mulighetene som finnes i dag og som er ganske drastiske fantes heller ikke.
Grevinneheng, ridebukselår, mageheng, pupper og neser fikk stort sett være i fred. Å bruke tusenvis av kroner i året på å sprøyte inn nervegift for å fjerne en rynke var også ganske utenkelig.

Jeg ble forresten ganske månebedotten da jeg fikk høre fra noen på nevro at det finnes pasienter som blir skuffa når de kommer til botoxbehandling og nevrolog vurderer at giften skal injiseres i bakhodet og ikke i panne.
Da har man fokus rett sted lsm...

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 15:10   #167
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg har hatt regulering, farger håret, fjerner hår under armer, på bein og bikinilinje hele året, jeg napper bryn og bruker mascara.
Jeg har tenkt å ta en mageplastikk etter tvillingene (for 16 år siden) fordi jeg endelig nærmer meg normal bmi.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 15:19   #168
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Grevinneheng, ridebukselår, mageheng, pupper og neser fikk stort sett være i fred. Å bruke tusenvis av kroner i året på å sprøyte inn nervegift for å fjerne en rynke var også ganske utenkelig.

Nå er det da SVÆRT få i denne tråden som sier at de har gjort noe med disse tingene, er det ikke?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 15:25   #169
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå er det da SVÆRT få i denne tråden som sier at de har gjort noe med disse tingene, er det ikke?

Nei ikke i denne tråden.

Jeg lar meg likevel skremme av tråden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 15:26   #170
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg kunne brukt noen tusen på å fikse ditt og datt, og ikke kommet i nærheten av det min mor må ha brukt i tid og penger bare på permanenthår og farge hele sitt voksne liv. Hun har aldri gått ut uten å føne og ordne håret. Jeg, derimot. Hun er også den eneste av oss to som har gått på Grete Roede-kurs, sminkekurs og kurs for å lære hva slags farger hun kler. (Takk til dem, det hadde etterhvert vært gøy å se henne i noe annet enn smaragdgrønt og ferskenfarge...)

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 15:27   #171
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei ikke i denne tråden.

Jeg lar meg likevel skremme av tråden.

Hva er det du lar deg skremme av, da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 15:55   #172
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg for min del er .... ikke skremt, det er feil ord, men bekymret kanskje... for at det - på grunn av alle mulighetene som nå er teknisk og økonomisk overkommelig, i motsetning til før i tiden - er stadig mer akseptert, eller til og med forventet, at man skal "gjøre noe" med alle de tingene som Guava nevner. Streben etter den perfekte kroppen, det perfekte utseendet.

Hva så om man har en sinnarynke, eller hva dere kaller det? Kall det rynke da, for f... og sløyf forstavelsen sinna. For å ta akkurat det eksempelet som kom opp her i tråden.

Og nei, det har kanskje ikke vært så mye i denne tråden - men det underliggende er hele tiden at man skal fikse, ordne, sprøyte, fjerne, fylle. Denne tråden ser ut til å ha noen innlegg som bygger opp under den trenden, som også har vært tema i utallige tråder før her inne.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 16:15   #173
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg for min del er .... ikke skremt, det er feil ord, men bekymret kanskje... for at det - på grunn av alle mulighetene som nå er teknisk og økonomisk overkommelig, i motsetning til før i tiden - er stadig mer akseptert, eller til og med forventet, at man skal "gjøre noe" med alle de tingene som Guava nevner. Streben etter den perfekte kroppen, det perfekte utseendet.

Hva så om man har en sinnarynke, eller hva dere kaller det? Kall det rynke da, for f... og sløyf forstavelsen sinna. For å ta akkurat det eksempelet som kom opp her i tråden.

Og nei, det har kanskje ikke vært så mye i denne tråden - men det underliggende er hele tiden at man skal fikse, ordne, sprøyte, fjerne, fylle. Denne tråden ser ut til å ha noen innlegg som bygger opp under den trenden, som også har vært tema i utallige tråder før her inne.

Vi kan neppe lese samme tråd. Denne tråden viser jo at nesten ingen har fikset på det Guava nevner, det virker som at trenden er helt motsatt. Litt mascara kan neppe sammenlignes med fikse, ordne, sprøyte og fylle. Jeg ser ingen som har gjort alle disse tingene, noen har gjort noe, og andre ingenting.

Jeg tror forforståelse til enkelte er mer ute å kjøre en selve deltagerne i denne tråden.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 16:21   #174
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Bruker sminke, farger hår, fjerner hår osv. Jeg har ikke tatt kosmetiske operasjoner eller botox/ filler osv. Har hatt løsvipper, neglelakk, men ikke extensions eller falske negler.

Jålete, men har ikke vært fristet til å dra det lenger enn hva jeg kan ordne selv. Av ulike grunner.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 16:29   #175
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Vi kan neppe lese samme tråd. Denne tråden viser jo at nesten ingen har fikset på det Guava nevner, det virker som at trenden er helt motsatt. Litt mascara kan neppe sammenlignes med fikse, ordne, sprøyte og fylle. Jeg ser ingen som har gjort alle disse tingene, noen har gjort noe, og andre ingenting.

Jeg tror forforståelse til enkelte er mer ute å kjøre en selve deltagerne i denne tråden.

Enig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 16:51   #176
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Vi kan neppe lese samme tråd. Denne tråden viser jo at nesten ingen har fikset på det Guava nevner, det virker som at trenden er helt motsatt. Litt mascara kan neppe sammenlignes med fikse, ordne, sprøyte og fylle. Jeg ser ingen som har gjort alle disse tingene, noen har gjort noe, og andre ingenting.

Jeg tror forforståelse til enkelte er mer ute å kjøre en selve deltagerne i denne tråden.

I så fall er det veldig bra. Jeg håper inderlig jeg tar feil.
Ingen ting er bedre enn at retningen i samfunnet går mot mindre navlebeskuelse, større rom for ulike kropper, rynker (om de er såkalt sinna eller ei), lepper og fasonger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-18, 16:55   #177
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Vi kan neppe lese samme tråd. Denne tråden viser jo at nesten ingen har fikset på det Guava nevner, det virker som at trenden er helt motsatt. Litt mascara kan neppe sammenlignes med fikse, ordne, sprøyte og fylle. Jeg ser ingen som har gjort alle disse tingene, noen har gjort noe, og andre ingenting.

Men vi er voksne damer. Jeg tror dessverre at svarene blir helt annerledes i en tråd på FP om 20 år. Fryktelig mye annerledes.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 11:03   #178
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Eller så kan det like gjerne være at man rett og slett ikke vet alt som sine venner. Det er flere i min omgangskrets som ville bli overrasket over å høre at jeg har migrene. Jeg unngår så godt jeg kan å snakke om sykdom.


Ja, for det er jo veldig stigmatiserende og uvanlig å ha migrene.

Jeg tenker at når man uten nevneverdig sjenanse kan fortelle om sexlivet sitt, er det ikke så veldig sannsynlig at man synes det er kjempeflaut å si at man har migrene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 11:10   #179
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I så fall er det veldig bra. Jeg håper inderlig jeg tar feil.
Ingen ting er bedre enn at retningen i samfunnet går mot mindre navlebeskuelse, større rom for ulike kropper, rynker (om de er såkalt sinna eller ei), lepper og fasonger.

Det tror jeg vil være en i overkant optimistisk tolkning igjen. Det er mye andre steder som tyder på at det går mot mye fiksing, men ikke akkurat i denne tråden.


Jeg kom på det her om dagen: Det har alltid vært en "safe" ting å tulle med for eksempel i lunsjen - Duckface-lepper og rosabloggere og sånt. Men nå har jeg flere kvinner rundt meg som jeg tenker kanskje har fillers i leppene, og så er plutselig den vitsen ute av drift.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 11:16   #180
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

:

Jeg kom på det her om dagen: Det har alltid vært en "safe" ting å tulle med for eksempel i lunsjen - Duckface-lepper og rosabloggere og sånt. Men nå har jeg flere kvinner rundt meg som jeg tenker kanskje har fillers i leppene, og så er plutselig den vitsen ute av drift.

Hah! Desto større grunn til å latterliggjøre bittelittegranne, tenker jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no