Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-21, 17:15   #421
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg har bestilt ny stekepanne

Kanskje det endelig blir gøy å lage mat igjen?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 17:26   #422
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg har bestilt ny stekepanne

Kanskje det endelig blir gøy å lage mat igjen?

Det hjelper faktisk på!

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 17:44   #423
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Rusletur i Bergen sentrum. Imorgen skal vi på akvariet..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 19:32   #424
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jeg er helt alene hjemme, har vaska leiligheten og koser meg nå med rødvin og desembernummeret av Scientific American (hah, jeg er under et år på etterskudd, det er også noe å bli glad av). Mens Helten monterer klesskap i nyhuset, jepp bare noen uker til nå.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 20:55   #425
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Glad PG glad, utrolig takknemlig er jeg i alle fall.
Svigerfar 82 og relativt sprek la ut på bærtur imorrest. Kl 13 fikk svigermor kontakt etter gjentatte forsøk, og mannen lå ute i marka, fullstendig tom for krefter og litt forslått etter et par fall.
Vi heiv på oss skoa og dro rett opp, men jeg kjente at dette ble for mye å ta ansvar for, så jeg ringte 113, og fikk også politi koblet på.
Lang historie kort, politi og hunder kom, og posisjoneringen på mobilen ble brukt og svigerfar ble funnet halvannen time etter at svigermor fikk kontakt med han. Mannen min og en politihund fant han samtidig. Veldig forkommen og medtatt, men pustende og våken.
Det var så godt å snakke med operatørene mens vi lette, og få deres innspill og vurderinger, og en stor lettelse da politi oghunder kom å hjalp til i søket.

Nødtjenestene, altså.

(Og når svigerfar kommer til hektene igjen skal han få turkarantene og klare retningslinjer om hvor gubb på 82 år kan gå på tur. Det er iIKKE på våte myrer i krevende treng. ).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 21:06   #426
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Godt at det gikk bra, Nextlife.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 21:12   #427
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Å guri malla så guffent Nextlife, og så innmari godt det er at det gikk bra. Kommer han til å være enig i turforbudet neste uke/måned også?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 21:16   #428
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Godt det gikk bra Nextlife.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-07-21, 23:54   #429
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Å guri malla så guffent Nextlife, og så innmari godt det er at det gikk bra. Kommer han til å være enig i turforbudet neste uke/måned også?

Tvilsomt.
Men jeg får nok overtalt han til litt mindre strabasiøse turer, helst på turstier.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 31-07-21, 22:38   #430
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

I dag møtte jeg tilfeldigvis mitt eldste barnebarn (9 år) på vei til butikken. Jeg inviterte henne med for å kjøpe lørdagsgodis til henne og søsteren.
Hun fikk handle akkurat det hun hadde lyst på, og regningen endte på 502 kroner.
Mormorlivet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 31-07-21, 22:42   #431
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

I dag møtte jeg tilfeldigvis mitt eldste barnebarn (9 år) på vei til butikken. Jeg inviterte henne med for å kjøpe lørdagsgodis til henne og søsteren.
Hun fikk handle akkurat det hun hadde lyst på, og regningen endte på 502 kroner.
Mormorlivet.

Herlig!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 31-07-21, 22:56   #432
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Kom hjem fra drittferie.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 31-07-21, 22:58   #433
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Ungen min, med alvorlig depresjon og div. angstlidelser har vært ute og sosial flere dager på rad.
( og det er Bup som har satt diagnosene og ikke jeg).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-07-21, 22:58   #434
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Kom hjem fra drittferie.

Alltid digg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-07-21, 23:02   #435
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ungen min, med alvorlig depresjon og div. angstlidelser har vært ute og sosial flere dager på rad.
( og det er Bup som har satt diagnosene og ikke jeg).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 01-08-21, 10:30   #436
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

I dag møtte jeg tilfeldigvis mitt eldste barnebarn (9 år) på vei til butikken. Jeg inviterte henne med for å kjøpe lørdagsgodis til henne og søsteren.
Hun fikk handle akkurat det hun hadde lyst på, og regningen endte på 502 kroner.
Mormorlivet.

Nå måtte jeg le høyt.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 01-08-21, 10:30   #437
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ungen min, med alvorlig depresjon og div. angstlidelser har vært ute og sosial flere dager på rad.
( og det er Bup som har satt diagnosene og ikke jeg).

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 04-08-21, 23:00   #438
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Jadda jeg har gruffet, men det er mange fine ting i livet også:

  • Noen her anbefalte Trisolarisserien, jeg nærmer meg slutten og fy søren så bra serie.
  • Mutter'n lyser opp hver gang jeg kommer.
  • Veranda og trapp til hagen i nyhuset er nesten ferdig, fixet av Helten selv.
  • Ny musikk ankom heimen, så nå hører jag på diverse av Halsey.
Dessuten er jeg innmari glad for at jeg har Helten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-08-21, 23:10   #439
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Nye sko!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 05-08-21, 09:26   #440
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nye sko!

Elsker nye sko!

Min 4 ukers ferie nærmer seg slutten. Vi har hatt stort sett staycation, men det som har gledet meg, er at jeg har gått med shorts nesten hver eneste dag. På Vestlandet.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no