Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bunad på 17. mai i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-21, 15:05   #41
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Vi skal nok bare holde oss hjemme, så det blir en vanlig kjole. Bunaden er i trangeste laget, så den er ikke så velegna til sitting.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-21, 15:12   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

13-åringen er midt mellom to bunader nå, den hun såvidt greide å skvise seg inn i i fjor er alt for liten i år, mens den storesøster (og jeg) brukte på samme alder (siste to år før konfirmasjonsbunaden) er alt for stor. Hun er både spinklere og lavere enn storesøster, som var tidligere med fysisk utvikling og former. Så den må jeg fikse litt på hvis hun skal bruke den. Tror mye kan gjøres bare med å heise den opp på skuldrene og gjøre livet litt mindre skrådd ut oppover, forhåpentligvis slipper jeg å ta av skjørtet for å sy den inn i livet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-21, 17:42   #43
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

I år blir det uten bunad, tror jeg. Hadde planer om korpsuniform, men det utgår visst også... Så da blir det vanlig tøy.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-21, 18:12   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Nei, har ingen planer om det. Vi tre i kjernefamilien skal gå en tur i skogen, tror jeg, men ellers bare være hjemme. Så da utgår bunad. Men jeg skal prøve å unngå kosebuksa og collegegenseren som jeg ellers bor i.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 08:34   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Det ble ikke bunad. Det var ekstremt drittvær i Oslo, så vi gadd rett og slett ikke å dra ut. Og hjemme fikk det holde med vanlig kjole.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 08:37   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

16-åringen brukte sin bunad; samme gjorde hennes tre venninner. Jeg tok på meg noe litt pyntet fra skapet. Det funket helt fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 08:39   #47
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Det ble bunad på alle som har i familien vår. Den kom litt senere på enn vanlig, da vi fikk besøk av besteforeldre til servering kl. 13. Har lovet meg selv at jeg skal ta en sjekk på vekt og livvidde til jul, og om ting ikke har endret seg mye til da - så skal jeg sterkt vurdere å legge ut de nødvendige cm slik at den blir mer passe behagelig. Det er nok bedre for sømmer og stoff også at den ikke strekkes så hardt som i år.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 08:48   #48
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Droppet bunad siden den egentlig er for trang og siden vi i tillegg hadde så varmt vær at jeg kunne ha kjole og bare legger (for en gangs skyld).

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 08:49   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

13-åringen er midt mellom to bunader nå, den hun såvidt greide å skvise seg inn i i fjor er alt for liten i år, mens den storesøster (og jeg) brukte på samme alder (siste to år før konfirmasjonsbunaden) er alt for stor. Hun er både spinklere og lavere enn storesøster, som var tidligere med fysisk utvikling og former. Så den må jeg fikse litt på hvis hun skal bruke den. Tror mye kan gjøres bare med å heise den opp på skuldrene og gjøre livet litt mindre skrådd ut oppover, forhåpentligvis slipper jeg å ta av skjørtet for å sy den inn i livet.

Denne fikk jeg trikset til så den satt som et skudd! Kjempefin var hun. Og veldig fornøyd, hun elsker å ha på seg bunad. Så tok hun svarte snøreboots med solid traktorsåle i stedet for bunadsko, og var strålende fornøyd med sitt eget valg av fottøy også.

Fasiten her ble ellers bunad på alle som har, dvs alle unntatt guttungen (som hadde ny, svart bukse, og penskjorte med 17.mai-sløyfe på). Jentene var hos hver sine venninner på 17.mai-frokost, og der hadde alle venninnene hatt bunader i begge selskap. Jeg var såpass fornøyd med å faktisk få på meg min, at jeg selvsagt måtte bruke den. Vi hadde besøk av svigerforeldrene mine, de må reise et stykke, så svigermor hadde ikke orket å ta med seg bunaden sin (svigerfar har ikke), så de hadde andre penklær. Men vi hadde også besøk av svogeren min og hans samboer, som bor her i byen, og de hadde bunader begge to, og den lille babyen deres hadde også en strikket bunad. Og mannen min kunne ikke være dårligere enn broren sin, så da tok han også på bunad, selv om han i utgangspunktet tenkte at han ikke orket.

Vi ruslet en tur på dagen, for å komme oss ut litt og se på båtkortesje på fjorden, og det var nydelig å se så mange andre som var ute og gikk, som hadde pyntet seg med bunader og andre festklær, og hadde med seg flagg, selv om det ikke var tradisjonelt arrangement. Veldig mange bunader å se på båtene også. Det var attpåtil litt korpsmusikk i parken når vi gikk forbi, så det ble godt med 17.mai-stemning likevel.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-05-21 kl 08:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 08:57   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av My, her.


... og det var nydelig å se så mange andre som var ute og gikk, som hadde pyntet seg med bunader og andre festklær, selv om det ikke var tradisjonelt arrangement. Det var litt korpsmusikk i parken også, når vi gikk forbi, så det ble godt med 17.mai-stemning likevel.

Ja, dette var tanken vår også. Å pynte oss og få litt 17.mai-stemning ute blant folk. Men været i Oslo tillot ikke det på mandag. Det var skikkelig trøstesløst vær absolutt hele dagen.

(Så Oslo-folk kunne i går tillate seg å sukke over feststemningen i Bergen på nyhetene. Jeg tviler ikke et sekund på at det hadde vært noe annerledes her hvis været hadde vært like fantastisk.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 08:59   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Vi var inne hele dagen, men bunaden var på likevel. Angret mot slutten av dagen, men det gjør jeg jo alltid.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 09:03   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Den kom på, selv om det ble en ganske sedat feiring, slik været ble.

(Men bergensk 17. mai-stemning tror jeg det er fysisk umulig å oppnå i Oslo, uansett, Tjorven. Altså, jeg syns barnetog på Karl Johan er magisk, og det er vi som har det ekteste toget og slottet og alt , men jeg tror rett og slett ikke det finnes en by i Norge som er bedre på høytid og fest enn det de er i Bergen. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 09:07   #53
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Jeg prøvde den 15. mai, sånn for sikkerhetsskyld. Intet behagelig plagg å ha på i år.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 09:08   #54
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, dette var tanken vår også. Å pynte oss og få litt 17.mai-stemning ute blant folk. Men været i Oslo tillot ikke det på mandag. Det var skikkelig trøstesløst vær absolutt hele dagen.

(Så Oslo-folk kunne i går tillate seg å sukke over feststemningen i Bergen på nyhetene. Jeg tviler ikke et sekund på at det hadde vært noe annerledes her hvis været hadde vært like fantastisk.)

Ja, vi hadde flott vær tidlig på dagen, så skyet det gradvis over etter hvert, mens temperaturen var fortsatt helt ok, så det var nydelig å gå ute. Fra ca kl 16 og utover regnet det, så til middagen grillet vi under tak, og vi spiste inne.

Det var nok ikke ute i gatene og parkene at det var størst problem med smittevern, selv om det var mye folk ute og gikk. Det er jo grenser for hvor naturlig det er å kline seg tett inntil fremmede mennesker, når det ikke er noe arrangement å se på. Da var det nok mer smittefare knyttet til private samlinger i hus, hager og på verandaer. Studentene som leier nabohuset hadde i alle fall en skikkelig sild-i-tønne-fest på sin veranda, den er maks 10 kvadrat stor (hvis jeg er raus), og på et tidspunkt telte jeg 14 stykker der ute. Klart, mange av dem bor jo sammen, men ikke alle (fordi det er bare gutter som leier der, og det var mange jenter i forsamlingen). I tillegg var det flere innendørs også. Og allsang. Og alkohol. God stemning da. Regner med det var flere tilsvarende selskap rundt omkring.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 09:47   #55
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Den gikk ikke igjen, gitt.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 09:50   #56
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Jeg og minste hadde på bunad. Eldste var hjemme i karantene så hun så ikke helt vitsen

Min har blitt litt for stor siden sist, så får se om jeg gjør noe med den til neste år. Stakken henger i hekter fra vesten, så det gikk greit. Minste klemte seg inn i en seks-årsstørrelse, og den var litt i korteste laget. Men i år var vi bare ute i 1 time. Resten av tiden hjemme så det gjorde ikke så mye.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 10:03   #57
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Jeg hadde ikke på, og angret meg bittelitt. Vi hadde lokaltog for de minste klassene på skolen, og siden jeg er foreldrekontakt gikk jeg i toget. Så mange bunadskledde og feststemte folk langs togløypa (heter det det? ) at jeg savnet bunaden min.

(Om jeg hadde fått den på meg er en annen sak. Føkkings koronakilo )

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 10:33   #58
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Her er visst 14-åringen et skikkelig 17. mai-menneske, i grell kontrast til sin mor. Hun fikk lykkelig låne min bunad, som nå sitter som et skudd på henne. Jeg brukte en gammel slektsbunad som jeg har fått i hus for første gang siden 1996. Den er altfor stor til alle de 10 som har brukt den opp gjennom åra, men med diger skjorte under ble det ikke så synlig. Og så var det ganske behagelig uten noe som klemte. Å bevege seg ut i sammenhengende pissregn uten et eneste arrangement i en nedstengt by utgikk helt og holdent. Har ikke sett makan siden 2015, da jeg selvsagt satt i arrangementskomiteen på skolen. Jeg er sjeleglad for at dagen er over, og for at vi er ferdige med barnetog fram til det evt. måtte komme barnebarn i hus.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 10:39   #59
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Min ble hengende i skapet. Vond rygg og pinetrang bunad er ingen god kombinasjon Egentlig burde jeg tvinge meg selv til å prøve bunaden en gang hver måned for å minne meg selv på at den er pinetrang og at noe bør skje

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 10:43   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunad på 17. mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Min ble hengende i skapet. Vond rygg og pinetrang bunad er ingen god kombinasjon Egentlig burde jeg tvinge meg selv til å prøve bunaden en gang hver måned for å minne meg selv på at den er pinetrang og at noe bør skje

Anbefaler min løsning: å kjøpe nytt liv på Finn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no