Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Anbefalt et mobilspill

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-21, 00:17   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefalt et mobilspill

Jeg innser, etter å ha lest en annen tråd, at jeg ikke spiller mobilspill

Spill jeg har spilt, som jeg likte:
Twodots. Dette likte jeg veldig godt, til det ble for vanskelig.
Songpop. Men gikk jo lei etter hvert.
Qouizkampen og et annet Quizspill. Gikk lei etter hvert.
Hay day. 100 år siden.
kabal. Kjedelig i lengden
Ordspill. Husker ikke hva det het, men fikk tiden til å gå på et fly. Mulig noe kryssord.


Spill jeg ikke likte så godt fordi jeg ikke er god.
Worfeud

Spill jeg ikke skjønner greie med
Candycrush og sånne som ligner

Hva vil jeg spille ut fra denne listen? Jeg vil helst ha noe jeg ikke trenger å spille sammen med noen med.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 29-03-21 kl 12:09.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 00:19   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Clash of clans

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 00:45   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Jeg spiller Blockudoku. Det er det eneste spillet jeg har orket å holde på med lenger enn en måned.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 00:53   #4
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.500
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Wordmonger

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 00:55   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Water Sort Puzzle spiller jeg litt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 01:25   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Mario Kart
Piano Tiles
Monument Valley
Scrabble (men det sluttet å funke...)

Det skal mye til før mobilspill fenger meg, og jeg er ikke interessert i spill som krever at jeg må utføre noe hver dag eller til gitte tider.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 01:34   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

TriPeaks Solitaire - er på et lag med 25 spillere, vi har spilt sammen i 3 år, veldig gøy og har kommet oss langt. Det er kort/kabal, men man må også løse lagoppgaver for å få rewards. Ikke gøy å spille alene.

Wordfeud - av og på.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 08:22   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

EverMerge.
Samle opp tre eller fem av noe og mergde fem sammen og få noe nytt.
Ikke noe stress, men moro og litt humor er det også. Kan fint spille uten p bruke penger.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 08:49   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Jeg spiller Sudoku. Er ikke sånn avhengig at jeg føler at jeg må inn i appen selv når det ikke passer, og blir heller ikke lei. Det er ingen premier, levels eller påminnelser om å spille, men funker som tidsfordriv og sovemiddel.

Jeg hadde et annet som jeg også likte godt, som jeg ikke husker hva heter. Det var et rutenett hvor man får beskjed om hvor mange ruter på hver linje som skal være fargelagt, så blir det liksom et bilde til slutt. Men da følte jeg at jeg måtte spille hele tiden og hvis jeg spilte på senga så ble jeg mer giret og fikk ikke sove. Måtte tvinge meg selv til å avinstallere det for at det ikke skulle gå utover andre ting i livet. Akkurat nå har jeg en såpass kjedelig påskeferie foran meg at jeg nesten har vurdert å laste ned igjen, men husker som sagt ikke hva det heter.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 09:03   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.010
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

WordBlitz
Kryss

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 09:29   #11
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg hadde et annet som jeg også likte godt, som jeg ikke husker hva heter. Det var et rutenett hvor man får beskjed om hvor mange ruter på hver linje som skal være fargelagt, så blir det liksom et bilde til slutt.

Nonogram, kanskje? Jeg har det også, fin tidtrøyte når jeg venter hos legen o.l.

Det samme med Paint by Numbers.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 09:33   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Ja, det var det.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 09:48   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Subway surfers
Men aller kjekkast er Redecor, interiørspel som faktisk både er lekkert og reklamefritt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 09:51   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Skulle også inn å si Redecor. Redecor og Hayday er mine sånne rolige fine spill. Candy crush stresser hjernen min, det gjør ikke disse to. Og så er det vakker grafikk.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 10:02   #15
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Nonogram, Einstein Riddle og Hay Day liker jeg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 10:05   #16
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.506
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Picture cross
Bubble Blast 2

Desse liker eg ganske godt.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 10:28   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.419
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefalt et mobilspill

Jeg spiler BubbleXplode. Der er det flere spill, og det jeg liker best er Power of Two, men også Twelve og Turn By Turn er gøy. Det er lett å skjønne spillene og forklaring står i spillet. Bare bittelitt reklame som lett trykkes bort og ellers gratis, dvs. man kan kjøpe ting, men det har jeg aldri følt behov for.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no