Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 20:31   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Karbonadedeigen jeg skulle lage kjøttboller av luktet ikke godt, så middagsplanene gikk ad undas. Hadde pannekakerøre igjen fra i går nok til gutta og de var henrykte.

Jeg har ikke fått middag. Mannen er på reise, og jeg har ingenting som frister i skapene, så jeg lurer på å kose meg med hjemkjørt mat.

Men jeg vet ikke hvor de har god mat. Om vi bestiller mat er det pizza, og jeg vil ikke ha pizza. Jeg vil heller ikke ha hamburger eller veikrosalat.
Helst vil jeg ha noe ikke alt for usunnt, smakfult og ikke for sterkt.

Hva anbefaler du?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:37   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Er det ikke noen som kjører ut indisk? Eller hva med sushi? Eller thai? :sulten:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:41   #3
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Legger til at A har ødelagt sin mors lyst på sushi... :grøss:

Jeg kan søke fram en haug firma som leverer, men jeg vil gjerne ha spesifikke anbefalinger.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:42   #4
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

China mat, det er digg.
Aner ikke hvem som kjører ut i Oslo området da men...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:42   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Disse har mye å velge i: http://www.spice.no/
Jeg har ikke bestilt derfra, så jeg aner dessverre ikke hvordan maten er.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:42   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Jeg ville hatt sashimi og sushi. Men har ikke noe sted på lur, for vi bruker Mister Hoi på Lillestrøm.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:45   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Spice har jeg hørt endel positivt om, ja.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:46   #8
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Legger til at A har ødelagt sin mors lyst på sushi... :grøss:

Såri, så denne et minutt for seint.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:58   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Indisk er vel ikke lurt når man ammer?
Det må vel bli kinesisk, men hva? Det er jo så mye å velge i?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:59   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Indisk er vel ikke lurt når man ammer?

Hvorfor ikke?
Jeg har spist masse indisk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:06   #11
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvorfor ikke?
Jeg har spist masse indisk.

Men masse krydder kan vel virke inn?
Testet ikke indisk når jeg ammet gutta, for den lysten ødela de...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:08   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Snuppa reagerte i hvert fall med voldsom gulping den ene gangen jeg spiste hvitløk

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:20   #13
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Kan anbefale stekt ris fra pizza og kinaexpressen .

www.ring22222222.no

  Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:27   #14
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Prøver thai fra Spice.

Damen i telefonen var litt morsom. Hun forsøker å legge meg inn, men utbryter: "Å, jeg hater det når det henger seg opp. Sånne duste datagreier"

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:28   #15
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Indisk er vel ikke lurt når man ammer?

Har du noen gang lurt på hva indiske kvinner spiser når de ammer?

Hvitløk er faktisk brukt mange steder som melkedrivende og fordi det sies at barna liker smaken den setter på melka, og drikker mer og ivrigere.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 22:02   #16
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Har du noen gang lurt på hva indiske kvinner spiser når de ammer?

Hvitløk er faktisk brukt mange steder som melkedrivende og fordi det sies at barna liker smaken den setter på melka, og drikker mer og ivrigere.

Hvitløk spiser jeg så og si hver dag, men jeg mener å ha lest at sterk mat kan slå ut. Har hørt at indiske mennesker reagerer om de drikker mye melk, da deres fordøyelsessystem ikke er vant til det...

Jeg tester det gjerne, men ikke akkurat nå med syk snuppis, som sliter nok med å få i seg mat.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 22:31   #17
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Har du fått mat Hønni? Håper du koser deg!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:55   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Hva ble det til? Kan forresten legge til at jeg spiste akkurat det jeg lystet mens jeg ammet, både indisk og mere til. Ingen reaksjon. Nå spiste jeg vanvittig mye indisk mens jeg var gravid med toern, det var liksom det jeg fyste på. Sterrrrk indisk. Og hun har elsket sterk mat hele livet. Tilfeldig? Hm.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 14:43   #19
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Jeg endte opp med thai fra Spice. Kylling cashewnøtt. Kan anbefales!

De var treige da.


Det beste jeg kunne få var en skikkelig curry. Men når jeg ble gravid med guttene klarte jeg ikke engang lukten. Det er faktisk først nå at jeg har begynt å få lyst på det igjen.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 15:10   #20
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat på døren i Oslo, hva er godt?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Hvitløk spiser jeg så og si hver dag, men jeg mener å ha lest at sterk mat kan slå ut. Har hørt at indiske mennesker reagerer om de drikker mye melk, da deres fordøyelsessystem ikke er vant til det...

Sterk mat kan slå ut, men det vil vel da i stor grad gjelde for kvinner som ammer i land hvor de bruker mye sterk mat også, så det er nok mye en tilvenningssak. Tror jeg da.

I India drikker de kanskje ikke så mye melk som i Norge, men de bruker MASSE yoghurt, så tarmene deres er nok fine de

Dersom du bestiller indisk på døren kan du jo evt. røre ut litt matfløte eller naturell yoghurt i sausen selv før du spiser, så blir den mildere for magen og morsmelken.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no