Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Toll fra Sverige?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 20:45   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Toll fra Sverige?

Hvis jeg skal kjøpe noe som koster 186 SEK/20 euro, uten at porto og gebyrer er regnet med.. vil jeg måtte betale toll da? Og hvor mye kan den tollen komme på? Noen som vet?

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:02   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toll fra Sverige?

Er det ikke sånn at du ikke må betale når varens verdi er under 200 NOK da? 186 SEK er jo ikke mer enn 170-ett eller annet, så jeg tror ikke du må betale toll. (Porto og ekspedisjonsgebyr teller ikke)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:05   #3
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Toll fra Sverige?

Når varens egenverdi er under 200 blir ikke frakt regnet med, derfor slipper du toll. Det ble knotete, skal finne en link heller


http://www.toll.no/templates_TAD/Art...epslanguage=NO

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:31   #4
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toll fra Sverige?

Det er toll kun på noe matvarer og klær.
Overstiger verdien over 200 kroner inkludert porto må du betale merverdiavgift av varene.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 23:27   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Toll fra Sverige?

Takk for hjelp! Håper jeg har forstått det nå..

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no