Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotellanbefaling i Roma + leiebil Roma - Chianti noen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-17, 03:16   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hotellanbefaling i Roma + leiebil Roma - Chianti noen?

2 voksne skal tilbringe 3 dager og 2 netter i Roma i slutten av august før turen går videre mot Chianti/Siena. Fra nevnte område går turen hjem via fly fra Firenze. Leier vi bil i Roma og leverer på flyplassen i Firenze? Tar vi tog/buss til et av de nevnte stedene og leier leiebil der (snakk om fre-søn i så fall), eller klarer vi oss kun med tog/buss/taxi?

Noen som kan anbefale et hotell i Roma? Må være rent og ordentlig, helst min 4-stjerners og gjerne sentralt, men rolig og med god frokost inkludert. Leste i en annen tråd her om Hotel Des Artistes, og kikker nå på Marcella Royal Hotel hvor jeg nesten har reservert allerede, men vil gjerne høre noen flere anbefalinger først, evt om noen har vært på sistnevnte..?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-17, 09:32   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling i Roma + leiebil Roma - Chianti noen?

Vi starter også tur med noen dager i Roma før vi reiste rundt i Chianti. Vi leide bil i Roma og leverte den i Firenze. Eller var det Pisa? Helt yproblematisk. Vi valgte da leiebilselskap med lave enveisgebyrer.

Jeg syns bil var nødvendig på vår tur, men vi reiste mye rundt også. Kjørte nordover fra Firenze og opp i fjellene, feks.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-17, 09:40   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotellanbefaling i Roma + leiebil Roma - Chianti noen?

Casa Campo De' Fiori er et flott hotell med godt rykte. Jeg booket det til sommeren, men ombestmte meg. Litt for fint for familie på fire som skal bo en natt. Bra beliggenhet sentralt i gamlebyen og nær Trastevre.

https://www.booking.com/hotel/it/cas...9b;type=total&

Tog er enklest til byer, koordinerer ofte med busser videre. Jeg bruker denne siden,
http://www.trenitalia.com/tcom-en
https://www.rome2rio.com/?gclid=EAIa...SAAEgLWUfD_BwE
Og appen Rail Planner.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no