Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nick her og nick på andre fora

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 00:48   #41
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg registrerte meg på www.nettby.no. Fullstendig anonym, bortsett fra bosted. Den første hilsenen jeg sendte til en gjestebok (anonymt) avslørte meg fordi et nært familiemedlem hadde lagt hilsen i min gjestebok, med bilde av seg selv. Farlige saker. Jeg kommer ikke til å delta mere der.
Jeg er skremt over at mange opplyser data om seg selv, legger inn bilder og er meget lett gjenkjennelig. Vær forsiktig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:35   #42
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg er Lindamor her og på NM. Men kan ha andre nick andre steder.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 00:45   #43
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Mathias sim mamma på NM og her. Septembermamma 2002 på SM.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:03   #44
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Samme her som på NM, men noe annet på SG (for sikkerhets skyld) og enda noe annet på et par andre fora, hehe

PLeier å gi meg til kjenne overfor kjente, da.

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:31   #45
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Her var det sannelig mange kjente

Jeg har samme nick som på NM.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:34   #46
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Samme

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 02:05   #47
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg er skummel jeg har flere nick - men ikke på samme fora.

Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 02:11   #48
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Samme nick her og der.
Samme avatar også. I alle fall ut sesongen....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 15:34   #49
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

vimjer alle veier.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 15:53   #50
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg er Acsa på NM og SM og Acsa her. Det er jeg ikke på andre norske fora jeg er på, som AP-Norge og på TettInntil. Dette er egentlig et kompromissted - nick fra NM og avatar fra AP-Norge.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:27   #51
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Samme her og på NM og SM - mulig jeg finner på noe nytt om jeg besøker SM igjen.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:30   #52
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Bruker ulike versjoner av Junior her og der og der

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:31   #53
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Samme her og på NM og SM - mulig jeg finner på noe nytt om jeg besøker SM igjen.

Ikke samme som på NM, men der er jeg aldri lenger likevel

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 01:20   #54
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg er Sander's mamma på NM, et nick jeg virkelig misliker av en eller annen grunn. Heter Mamsen andre steder, men blir kalt Mams på et sted.
Så det ble Mams for det var flere som ikke var helt fornøyd med Mamsen som jeg først valgte.
Har det i signaturen min nå, men det vil med tiden forsvinne da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 01:51   #55
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Opprinnelig lagt inn av Musa, her.

Jeg bruker Musa både her og der

*undertrykt fnis*

Unnskyld. Jeg er overtrøtt, tydeligvis.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:45   #56
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Tøsa her og der, siljemor på NM .

Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 02:32   #57
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Samme nick både her og på nm

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:34   #58
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg er Dolly overalt

Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:42   #59
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg har også ulike nick. Men jeg er ikke et troll.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:50   #60
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nick her og nick på andre fora

Jeg er VLN på NM og SM.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no