Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-17, 23:23   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Jeg har kjøpt hytte, og er i full gang med å planlegge innredning. Til spisebordet har jeg kjøpt flere ulike pinnestoler, og tenker å binde det sammen med at alle males i samme farge. Men hvilken farge? Jeg tenkte først en turkisaktig farge, så var jeg innom grå, men nå heller jeg mest mot hvitt.

Veggene er beiset i fargen Skumring, karmer og taklister er hvite, taket er hvitlasert. Kjøkkeninnredningen er hvit, og sofaen som skal stå i stuedelen er grå (Karlstad fra Ikea).
Bordet trooor jeg skal være et gammelt, stødig furubord med hvitmalt understell og topplate som enten grønnsåpevaskes eller beises i fargen drivved. Og så gjør jeg det samme med sofabordet.

Legger ved bilde fra lik hytte, så får dere sett vegger/tak/kjøkken/stuedel.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Spisestue.jpg (190,7 KB, 82 visninger)
Filtype: jpg Stue.jpg (211,3 KB, 77 visninger)
__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 07:24   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Jeg ville valgt en fin, lys og "ren" blåfarge (ikke blått med grønt i /turkis).

Her er det jo et hav av fargemuligheter, så jeg ville startet med å ta med noen fargeprøver.

Eller knall oransje!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 07:48   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Jeg syns det er så mange farger i hytta allerede, at jeg hadde nok holdt meg til en farge som allerede finnes der. For min del hadde jeg trolig valgt hvitfargen som er på kjøkkeninnredningen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 08:47   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Grattis med hytte! Stas!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-17, 23:00   #5
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken farge skal jeg male stolene i?

Gule!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no