Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fryse får-i-kål?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 23:15   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Fryse får-i-kål?

Med middagsselskap i morgen i tankene, lagde jeg en stor (og da mener jeg 4kg kjøtt + kål) porsjon fårikål i dag. Men, middagsselskapet er avlyst, og jeg vet at mannen og jeg ikke klarer å spise den opp på noen dager.

Kan det fryses? I så fall, hvor lenge holder det? Og blir konsistensen ok når det tines igjen?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:17   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fryse får-i-kål?

Og jeg som følte meg Spesiell

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:18   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fryse får-i-kål?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Og jeg som følte meg Spesiell

Du var i det minste den første jeg tenkte på.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:20   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fryse får-i-kål?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Du var i det minste den første jeg tenkte på.

:kjenne etter:




Ok. Det hjalp litt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:36   #5
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fryse får-i-kål?

jeg har gjort det mange ganger, og jeg synes det blir helt fint. men du bør ikke ha det for mange måneder i frysen for da smaker det ikke like godt.

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no